استانی 01:15 - 01 دی 1393
رئیس سازمان میراث فرهنگی:
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری در عسلویه به زودی مستقر می‌شود.

اداره میراث فرهنگی عسلویه به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود سلطانی‌فر شامگاه یکشنبه در دیدار با مسئولان عسلویه اظهار داشت: گردشگری در دنیای امروز جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی دارد و امیدواریم در سطح کشور روز به روز شاهد رشد شاخص‌های گردشگری باشیم.

وی افزود: استان بوشهر نیز دارای جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های بالای توریستی است و به ویژه در سواحل این استان ظرفیت بسیار بالایی وجود دارد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: افزایش امکانات و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در پایتخت انرژی کشور مورد تاکید و توجه قرار دارد و امیدواریم با همکاری مسئولان این شهرستان به نتایج مورد نظر برسیم.

سلطانی‌فر تصریح کرد: سواحل بکر و دست‌نخورده و مناظر اکوتوریستی در سواحل استان بوشهر و عسلویه باید مورد توجه مسئولان در امر گردشگری قرار گیرد.

وی از راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی عسلویه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به نیاز این منطقه به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با برنامه‌ریزی لازم به زودی این اداره را مستقر خواهیم کرد.

لزوم استقرار اداره میراث فرهنگی و گردشگری در عسلویه

دستیار ویژه مدیرعامل پارس جنوبی و مشاور فرماندار عسلویه نیز در این نشست با تقدیر از حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در عسلویه اظهار داشت: عسلویه در کنار تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی جایگاه خاصی در حوزه گردشگری دارد که نیازمند توجه است.

حسین علیزاده افزود: امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان شاهد جذب گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه باشیم.

وی خواستار استقرار اداره میراث فرهنگی در عسلویه شد و گفت: استقرار این اداره موجبات تحولی ارزشمند در صنعت گردشگری و توجه ویژه به این حوزه مهم می‌شود که از رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتظار داریم برای این مهم تلاش کند.

علیزاده بیان کرد: صنعت نفت تعامل بسیار خوبی با شهرستان عسلویه دارد و امیدواریم با تداوم این روند شاهد موفقیت‌های بیشتر شهرستان در عرصه‌های مختلف باشیم.


5461882
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است