استانی 21:23 - 29 دی 1395
استاندار یزد:
یزد ـ استاندار یزد پرداخت بالغ بر ۹ میلیارد تومان زکات در سال گذشته توسط مردم یزد به رغم کشاورزی محدود را نشان از پای‌بندی آنها به انجام تکالیف دینی دانست.

یزدی‌ها ۹ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی عصر امروز در جلسه شورای زکات که با حضور رئیس شورای زکات کشور برگزار شد، اظهار داشت: یزد دارای کشاورزی محدودی است و با وجود اینکه در این استان به لحاظ وضعیت اقلیمی و کمبود منابع آبی، کشت و کار کمی انجام می‌شود، سال گذشته بالغ بر ۹ میلیارد تومان زکات در این استان جمع آوری شد.

وی عنوان کرد: مردم یزد از نظر پرداخت زکات و انجام کارهای خیر همواره سرآمد بوده اند و پرداخت این میزان زکات نشان از پایندی مردم این استان به وظایف دینی است.

میرمحمدی از توجه بسیار خوبی که به امر زکات در این استان صورت گرفته قدردانی کرد و افزود: البته یزدی ها در امر وقف نیز در کشور از جایگاه خوبی برخوردارند.

استاندار یزد تاکید کرد: به طور قطع توجه ویژه مسئولان امر به ترویج فرهنگ زکات و دیگر امور نظیر وقف، نتایج بهتری را عاید استان یزد خواهد کرد.

میرمحمدی در ادامه این جلسه به بیان گزارشی از کارگروه‌های ۹ گانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد پرداخت و خواستار گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از سوی همه نهادها شد.


8683733
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است