اجتماعی 19:20 - 05 بهمن 1393
علیرضا زاکانی تاکید کرد:
پیشینه رحیمی در اردوگاه هاشمی تعریف می شود و با محکومیت پرونده وی، جریان اصولگرا روسفید شد...

اصولگرایان در پرونده رحیمی روسفید شدند

به گزارش فرهنگ نیوز، علیرضا زاکانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: اصل محکومیت آقای رحیمی نشان داد قوه قضائیه اهتمام ویژه ای در برخورد با فساد مسئولان دارد.



نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرچه این جنس فساد به صورت نادر اتفاق می‌افتد اما مثل لکه سیاهی است که بر پیکر و جامعه سفید نظام اسلامی خود را نشان می‌دهد. باید برای صدور این حکم از قوه قضائیه تشکر کنیم.



رحیمی در اردوگاه هاشمی تعریف می شود



زاکانی با بیان اینکه این محکومیت باعث شد جریان اصلاحات از آن به عنوان حربه سیاسی استفاده کند، اظهار داشت: پیشینه رحیمی در اردوگاه هاشمی تعریف می شود و اساسا حضور او در اردوگاه اصولگرایان همیشه با ابهام و سئوال روبرو بود.



عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان گفت: ما همیشه با شیوه‌ها و مواردی که به صورت خلاف آقای رحیمی دنبال می کرد، مخالف بودیم و از همین منظر ایشان شکایت های متعددی را از نیروهای اصولگرا کرد.



زاکانی، محکومیت ۵ ساله رحیمی را ناشی از شکایت اصولگرایان از وی خواند و گفت: اصولگرایان از رحیمی به دستگاه قضایی شکایت کرده و خواستار بررسی پرونده بیمه ایران شدند که این امر منجر به صدور رای محکومیت شد.



اصولگرایان در پرونده رحیمی روسفید شدند



وی اظهار داشت: منشاء فعالیت ها، جایگاه و مختصات فضای سیاسی که آقای رحیمی در گذشته به خود اختصاص داده بود، اصولگرایی نبود و همچنین در برخورد با تخلفات ایشان، قاطبه جریان اصولگرایی روسفید هستند.



زاکانی تاکید کرد: اقدام اصولگرایان در شکایت از رحیمی حکایت از تقوای جمعی می کند که اگر بخشی از اصولگرایان تخلفی کردند سایر اصولگرایان نسبت به آن تخلف سکوت نخواهند کرد.



وی ادامه داد: نه مثل جریان فتنه که بخشی از اصلاح طلبان نظام را به دروغ متهم به جنایت و تقلب کردند اما سایر اصلاح طلبان علی رغم اینکه می دانستند ادعاهای هم حزبی هایشان نادرست است هیچ وقت حاضر نشدند این ادعای نادرست هم جناحی های خود را مورد نقد قرار دهند.



اصلاحطلبان به دنبال مسدود کردن روند برخورد با مفاسد اقتصادی هستند



عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: معتقدم در این فضا مواجهه سیاسی با مفاسد اقتصادی، کمک کردن به مفسدان اقتصادی است. اصلاح طلبان نیز به دنبال این هستند با التهاب آلود کردن فضا، مسیر مواجهه با پرونده های بزرگ مفاسد اقتصادی را مسدود کنند.



زاکانی تصریح کرد: در بحث مهدی هاشمی که پرونده قطور و سنگین تری دارد و در مفاسد نفتی دوران اصلاحات نقش ممتاز و ویژه ای را با دو نفر دیگر ایفا کرده اند، امیدواریم قوه قضائیه تحت تاثیر فشارها قرار نگرفته و رای قاطعی صادر کند.


5699526
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است