استانی 18:22 - 25 شهریور 1398

شرمنده هواداران پرسپولیس هستم/ از بازی بعد بدون بلیت نیایید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹:۴۵ امروز دوشنبه در آخرین دیدار از هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

تعدادی از تماشاگران پرسپولیس و صنعت نفت بدون خرید بلیت الکترونیکی به ورزشگاه آمده بودند و نمی توانستند وارد استادیوم شوند. در این زمان محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس در جمع این هواداران حاضر شد و مشکلات خرید بلیت الکترونیکی و گلایه های هواداران را از نزدیک شنید.

انصاریفرد در واکنش به صحبت های هواداران گفت: همه حرف های شما درست است. ما پیشنهاداتی را برای حل مشکل بلیت فروشی داده ایم. در حال رایزنی هستیم تا این موضوع را سازماندهی کنیم. امروز هم تاکید دارند که قانون اجرا شود و هوادارانی که بلیت الکترونیکی دارند به استادیوم بیایند. شخصا شرمنده شما هستم.

وی در پاسخ به گلایه یک هوادار مبنی بر مشکلاتی که سایت بلیت فروشی داشته و نتوانسته بلیت تهیه کند، تاکید کرد: بلیت فروشی الکترونیکی اولین بار است که انجام می شود و این مشکلات طبیعی است. چند جلسه هم گذاشتیم. امروز شخصا میان شما آمدم تا ببینم مشکل چیست و آنها را رفع و رجوع کنیم تا در بازی بعد به این صورت نباشد.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: مشکلات هست و باید آنها را حل کنیم تا مردم اذیت نشوند. بازهم با مسئولان صحبت می کنم تا شما بتوانید وارد ورزشگاه شوید اما خواهش می کنم از بازی بعد بدون بلیت به ورزشگاه نیایید.


10239371
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است