استانی 17:36 - 02 آذر 1393
رئیس سازمان علمی ـ پژوهشی سپاه قدس گیلان:
رئیس سازمان علمی ـ پژوهشی سپاه قدس گیلان گفت: اقتصاد مقاومتی بستر بالندگی کشور است.

اقتصاد مقاومتی بستر بالندگی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محرم درویشی عصر امروز در نشست تبیین نقش و جایگاه نخبگان علمی در اقتصاد دانش‌بنیان در محل پارک و علم و فناوری گیلان با اشاره به نقش نخبگان بسیج در اقتصاد دانش‌بنیان اظهار کرد: نخبگان بسیجی نه‌تنها در موضوع اقتصاد بلکه در تمام محورها می‌توانند نقش داشته باشند.

وی بر اقتصاد دانش‌بنیان تاکید کرد و افزود: اقتصادی که بدون دانش و آگاهی تدوین شده باشد منجر به شکست می‌شود و اقتصاد مقاومتی امروز موضوع مهم جامعه است.

درویشی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای به وجود آوردن شرایطی است تا کشور بتواند در مقابل تحریم‌ها و فشارهای دشمن به رشد و بالندگی خود ادامه دهد.

* بسیجی شهادت‌طلب، ولایتمدار و منتظر است

نخبه بسیجی کشاورزی گیلان نیز در نشست مذکور انقلاب اسلامی را انقلاب مستضعفین توصیف کرد و گفت: اگر قشر آسیب‌پذیر را جایگزین مستضعفین کردیم باید آن را به اصل خود برگردانیم.

محمد اخگری مؤلفه‌ها و شاخص‌های علمی متفکران بسیجی در اقتصاد دانش‌بنیان را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: بسیجی دارای مؤلفه‌های شهادت‌طلبی، ولایتمداری و منتظر بودن است.

به گزارش فارس، نشست مذکور با محورهای تبیین نقش و جایگاه نخبگان علمی در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در گیلان، اقتصاد دانش‌بنیان و مؤلفه‌های آن در گیلان و مؤلفه‌ها و شاخصه‌های نخبگان علمی با تفکر بسیجی در اقتصاد دانش‌بنیان برگزار شد.

ظرفیت و توان اقشار دانشور بسیج درون استانی با نگاه به‌ویژگی‌های گیلان در شکوفایی اقتصاد دانش‌بنیان و عرصه‌های شاخص گیلان در شکوفایی اقتصاد دانش‌بنیان از دیگر محورهای تبیین نقش و جایگاه نخبگان علمی گیلان در اقتصاد دانش‌بنیان بود.


5251860
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است