استانی 15:32 - 22 مرداد 1399

تولید ۲۰۰ هزار ماسک و دستکش توسط بسیج دانشجویی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، داوود ناهیدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در محل سالن جلسات بسیج اقشار خراسان شمالی برگزار شد، از انتصاب مسئول جدید قرارگاه مطالبه گری بسیج دانشجویی استان خبر داد و اظهار کرد: در این قرارگاه به دنبال نظام حل مسائل هستیم و کار تخصصی و کارشناسی انجام می‌دهیم و از اقدامات احساسی دوری می‌کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی ادامه داد: بسیج دانشجویی در رویکرد قبلی خود برنامه محور عمل می‌کرد اما اکنون نیاز محور است لذا سعی داریم نیاز دانشجو و مردم را بررسی و پیگیری کنیم.

وی در ادامه به بیان برخی پروژه‌های مطالبه گری در مدت اخیر اشاره داشت و بیان کرد: مشکلات مردم دوین شیروان، ادغام دانشگاه کوثر، مشکلات روستاهای دارای تنش آبی استان و جشنواره میلیاردی صداوسیما ازجمله مهم‌ترین موضوعاتی بوده که آن را پیگیری کرده ایم.

ناهیدی عدم پاسخگویی و بی تفاوتی مسئولان استان راجع به مشکلات مردم را علت به نتیجه نرسیدن برخی از مطالبات در سطح استان عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی در انتها درخصوص عملکرد بسیج دانشجویی در حوزه مبارزه با کرونا گفت: راه اندازی ۵ کارگاه تولید ماسک و تولید ۱۰۰ هزار ماسک، راه اندازی کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده با ظرفیت تولید ۲۰ هزار لیتر مایع در روز، تولید ۱۰۰ هزار عدد دستکش و ۷ هزار عدد شیلد از جمله مهم‌ترین فعالیت بسیج دانشجویی خراسان شمالی بوده است.


10664460
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است