بین‌الملل 15:55 - 05 اسفند 1398
کشورهای میزبان رئیس جمهور آمریکا در سفرهای خارجی وی از عربستان گرفته تا سنگاپور معمولا تلاش کرده‌اند با ارائه غذای مورد علاقه وی یعنی استیک گوشت گاو همراه با بطری‌های کوچک سس کچاپ کاری کنند که او احساس حضور در خانه را داشته باشد اما اکنون این چالش مطرح است که ترامپی که انقدر عاشق گوشت گاو است در کشور هندی که این حیوان را مقدس می‌شمارد، حالا باید چه غذایی بخورد؟!

ترامپ عاشق گوشت گاو حالا در هند چه باید بخورد؟!

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه‌ سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که غذاهای مورد علاقه او را ترکیبی از استیک، همبرگر و رولت گوشت تشکیل داده حالا با سفر به سه ایالت هندو مذهب گجارات، آگرا و دهلی در هند ممکن است با وضعیتی ناخوشایند روبرو شود؛ هندوهایی که گاو را حیوانی مقدس میدانند و حتی در برخی مناطق خوردن گوشت گاو به حدی تابو است که هیچ کس نمی‌تواند این کار را در برابر انظار عمومی انجام دهد.

از سوی دیگر نارندرا موی، نخست وزیر هند یک گیاهخوار حرفه‌ای است و برخی افراد آگاه به برنامه‌های او گفته‌اند، وی قصد دارد با غذاهای گیاهی از رئیس جمهور آمریکا پذیرایی کند.

ترامپ در طول سفرش به هند در چند موقعیت به صرف غذا با مودی می‌پردازد، از جمله یک وعده ناهار و یک مهمانی رسمی طی سه شنبه شب در کاخ ریاست جمهوری هند در شهر دهلی.

افراد آگاه به برنامه‌های این سفر ترامپ به هند می‌گویند، منوهای غذای این سفر احتمالا در دقیقه نود نهایی خواهد شد و دستیاران ترامپ معمولا پیگیر برآورده ساختن سلیقه او به هنگام صرف غذا در سفرهای خارجی هستند.

یکی از اشخاص نزدیک به این رئیس جمهور آمریکا که در چند موقعیت با او غذا صرف کرده، می‌گوید: ترامپ با هر وعده غذایی سالاد هم خورده اما تا حالا هرگز ندیده‌ام که ترامپ برای وعده غذایی خود فقط سبزیجات مصرف کرده باشد.

این نخستین بار نیست که ترامپ قدم به هند گذاشته است. این کشور میزبان بیشترین تعداد از املاک شرکت ترامپ در خارج از خاک آمریکا بوده و او قبل از رسیدن به ریاست جمهوری مکررا به هند سفر کرده است.

در گذشته کشورهایی که ترامپ به آنها سفر داشته اغلب به نحوی سلیقه گوشتخواری او را تامین کرده و حتی اگر در منوی غذای خود استیک نداشته‌اند برای او گوشت بره یا یک گزینه جایگزین دیگر سرو کرده‌اند. با این حال چند مقام گفته‌اند تصورش سخت است که مودی بخواهد از رئیس جمهور آمریکا با چنین غذاهای پذیرایی کند.

یک مقام سابق آمریکایی اظهار کرد: من نمی‌دانم او قرار است در این مورد چه کار کند. آنها با چیزبرگر پذیرایی نمی‌کنند.

از سوی دیگر حتی یکی از رستورانهای فست فود مورد علاقه ترامپ یعنی مک دونالد در هند از گوشت گاو استفاده نمی‌کند.

انتهای پیام


10411466
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن پنجشنبه شب در بیانیه‌ای از حمله پهپادی و موشکی به اهداف اسرائیلی در خلیج عدن و فلسطین اشغالی خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان چند دانشگاه در شهر واشنگتن ضمن حضور در تظاهرات از سرکوب معترضان به شیوه‌های گوناگون پرده برداشتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا از استعفای خود برای اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال غزه خبر داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برنی سندرز در پاسخ به نتانیاهو که دانشجویان آمریکایی را یهودستیز خوانده بود، به او هشدار داد که باید مسئولیت جنایات خود در غزه را بپذیرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا برای حمایت از مردم غزه، دو استاد دانشگاه در شهر «آتلانتا» ایالت جورجیا آمریکا بازداشت شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک خبرنگار فلسطینی دیگر در حملات رژیم اشغالگر به رفح به شهادت رسید.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در ادامه حفاری برای کشف اجساد در گور‌های دسته‌جمعی جنوب غزه، مقامات از شواهد هولناکی مبنی بر اعدام، شکنجه و زنده به گور کردن افراد خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» خواست به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین از سمت خود کناره‌گیری کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد که به دلیل حملات مداوم هوایی و کمبود نیروی متخصص امکان تحقیق در خصوص نقض حقوق بشر در نوار غزه را ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حماس بار دیگر خواستار پایان دادن به جنگ به عنوان بخشی از هرگونه معامله برای آزادی اسرای صهیونیست شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است