ورزشی 12:31 - 05 اسفند 1395
کاپیتان رئال مادرید بعد از شکست برابر والنسیا از هم تیمی‌های خود خواست تا این دیدار را فراموش کرده و روی دیدارهای بعدی تمرکز کنند.

به گزارش مشرق، به نقل از مارکا، هواداران رئال مادرید امیدوار بودند که تیم آنها با پیروزی در دیدار معوقه برابر والنسیا جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم کند اما رئال در این دیدار با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد و این نتیجه بیش از همه هواداران بارسلونا و سویا را خوشحال کرد.


سرخیو راموس بعد از بازی از هم تیمی‌های خود یک خواسته داشت. او گفت: متاسفانه تاوان اشتباه‌های بد خود را دادیم و در نهایت بازنده این دیدار حساس بودیم. از بازیکنان می‌خواهم که این دیدار را فراموش کنند.


او ادامه داد: می‌خواستیم با پیروزی در این دیدار حساس فاصله خود را با دیگر تیم‌ها زیاد کنیم. متاسفانه بازی را بد شروع کردیم و دو گل زود هنگام دریافت کردیم و همین باعث شد تا دیگر نتوانیم جبران کنیم. باید بگویم که چون به دنبال کسب سه امتیاز بودیم ریسک کردیم و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادیم. هنوز تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده است و باید هر چه سریعتر این دیدار را فراموش کرد.


کاپیتان رئال مادرید به مقایسه عملکرد تیمش با سال قبل پرداخت و گفت: فصل قبل آمار و ارقام خوبی نداشتیم اما تنها آمار و نتایج خوب گذشته کافی نیست. نمی‌توان در گذشته زندگی کرد. باید آرام باشیم و از اشتباه‌های خود درس بگیریم. والنسیا از فرصت‌هایی که داشت نهایت استفاده را برد و به پیروزی رسید.


راموس در پایان سخنان خود درباره جدول رده‌بندی هم گفت: هنوز صدرنشین هستیم و باید امیدوار به دیدارهای آینده باشیم. باید بدانیم که چگونه از این صدرنشینی استفاده کرد.

رئال مادرید با وجود یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول رده بندی جای دارد.

8847315
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است