ورزشی 08:39 - 09 شهریور 1393
سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از برتری برابر ایران به تمجید از بازی شاگردان بچیروویچ پرداخت.

سرمربی اسپانیا: خوشحالم جام‌جهانی را با شکست ایران آغاز کردیم

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی اسپانیا برابر میزبان با نتیجه‌ 60 بر 90 شکست خورد تا چشم امیدش به بازی‌های آینده باشد.

خوآن آنتونیو اورنگا، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی تیمش برابر ایران از برتری قاطع بازیکنانش تمجید کرد و گفت: فکر می‌کنم بازی به بازی بهتر شویم. این نقطه شروع ما در جام جهانی بود. می‌خواهیم در بازی‌های آینده روند رو به رشدی داشته باشیم و بهتر شویم. خوشحالم که مسابقات را با یک پیروزی شروع کردیم. به هیچ وجه نمی‌خواهم هیچ حریفی را دست کم بگیرم. ما برای تمام حریفانمان احترام قائل هستیم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا ادامه داد: با توجه به این که بازی نخست ما در این جام بود طبیعی بود که کمی ناهماهنگی در بین بازیکنان ما دیده شود. مساله‌ای که در بازی‌های آینده امیدوارم که کمرنگ‌تر شود و بتوانیم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم.

برادران گسول در بازی شب گذشته ستاره‌های تیمشان بودند و موفق شدند امتیازهای زیادی را کسب کنند. اورنگا با تمجید از برادران گسول گفت: هم پائو و هم مارک بازی خوبی را پشت سر گذاشتند و توانستند امتیازهای زیادی را برای ما کسب کنند. علاوه بر این برادران گسول در کارهای دفاعی نیز موفق بودند و توانستند جلوی نفوذهای ایران را بگیرند.

اورنگا با تمجید از تیم ملی ایران گفت: ایران برای ما در نیمه نخست مشکلات زیادی به وجود آورد اما در نیمه دوم توانستیم با تحلیل بازی آنها این مشکلات را رفع کنیم. ایران تیم خوبی است و بازیکنان این تیم در حمله خطرناک هستند. من از تیمم و بازی که در اینجا به نمایش گذاشتیم کاملا راضی هستم و مطمئنم که در بازی‌های آینده بهتر و بهتر می شویم. نمی‌توانم گله‌ای از بازیکنان داشته باشم چرا که با اختلاف 30 گل ایران را شکست دادیم.

تیم ملی ایران امشب در دومین دیدار خود از ساعت 20:30 باید برابر برزیل به میدان برود.

پائو گسول بهترین بازیکن اسپانیا نیز پس از بازی درخشان برابر تیم ملی ایران گفت: پس از پایان رقابت‌های NBA استراحت خوبی کردم و توانستم به خوبی خودم را برای مسابقات آماده کنم. کاملا سرحال و آماده‌ام و در بهترین شرایط بدنی قرار دارم.

گسول در ادامه گفت: بازی‌های اول در هر تورنمنتی معمولا سخت و دشوار است، اما تیم ما خو‌شبختا‌نه توانست در هر 40 دقیقه‌ تیم برتر میدان باشد. کسب چنین پیروزی در هر تورنمنتی بسیار خوب و روحیه بخش است. ما در این دیدار همه کار کردیم و کاملا تیم برتر میدان بودیم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م


4605426
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات غیرمصرفی فدراسیون‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا مقابل ازبکستان بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ژاوی سرمربی بارسلونا از تصمیمش برای ترک این تیم در پایان فصل منصرف شد و فصل آینده نیز هدایت آبی و اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین شاداب برای بازی با آلومینیوم عازم اراک شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان ساندای کشورمان در بخش مردان توانستند ۴ مدال طلا را در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین به دست آورند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است