اجتماعی 20:08 - 07 فروردین 1396
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از بعدازظهر سه‌شنبه ۸ فروردین با ورود یک سامانه بارشی به نوار غربی و شمال غرب کشور، بارش‌ها آغاز می‌شود.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: از روز یکشنبه ششم فروردین پاره‌ای از مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق، شرق و جنوب کشور بارش باران، رگبار و رعد و برق و همچنین برای پاره ای از مناطق مرکز و ارتفاعات البرز بارش های پراکنده و در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، دوشنبه هفتم فروردین نیز برای پاره ای از مناطق نیمه شرقی بارش های پراکنده و در ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل دریای خزر وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما را خواهیم داشت.

وظیفه با اشاره به پیش بینی بارش های پراکنده برای شرق کشور در روز سه شنبه 96/1/8، از ورود یک سامانه بارشی از شمال غرب و غرب در بعد از ظهر این روز خبر داد و افزود: با ورود سامانه مذکور، در نوار غربی و شمال غرب بارش رخ می دهد.

وی با توجه به افزایش دما طی یکشنبه و دوشنبه، نسبت به وقوع بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی هشدار داد.

همچنین بر اساس جدول های اعلامی سازمان هواشناسی کشور آسمان اغلب استان‌های کشور صاف است و آسمان استان هرمزگان ابری همراه با وزش باد گزارش شده است.

همچنین آسمان استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، استان مرکزی و خوزستان نیمه ابری همراه با وزش باد اعلام شده است.

بنا بر گزارش سازمان هواشناسی هوای استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان هم ابری با احتمال بارش باران از بعدازظهر خواهد بود.

استانهای مازندران،‌گلستان و یزد هم با افزایش دما و گرم شدن هوا مواجه هستند و فعلاً خبری از بارش در این استان‌ها نیست.


8952523
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان امداد و نجات اعلام کرد: تاکنون به بیش از ١٠ هزار نفر در جنوب کشور امدادرسانی شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۰ نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است