استانی 02:09 - 31 مرداد 1393
در سنندج
آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام مقاومت اسلامی کشور، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد، در شهرستان سنندج برگزار شد.

افتتاحیه رقابت‌های ورزشی جام مقاومت اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این مراسم پنجشنبه شب با حضور ورزشکاران شرکت‌کننده، مسئولان استانی و کشوری و نماینده ولی فقیه در کردستان، برگزار شد.

رقابت‌های جام مقاومت اسلامی در دو رشته تکواندو و کشتی آزاد ویژه نوجوانان بسیجی از سراسر کشور از صبح امروز آغاز شد و تا روز جمعه به طول خواهد انجامید.

در رشته کشتی آزاد نوجوانان این مسابقات 24 کشتی‌گیر در 10 وزن و در رشته تکواندو نیز ورزشکاران 30 استان در 10 وزن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

میزبانی این رقابت‌ها که با حضور بیش از 750 ورزشکار نوجوان در حال برگزاری است را سالن‌های دو دانشگاه کردستان و علوم پزشکی این استان بر عهده دارند.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات، جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، نماینده ولی فقیه در این استان و جانشین سازمان بسیج ورزش کشور به سخنرانی پرداختند.

پس از آن نیز رژه تیم‌های شرکت‌کننده در مراسم افتتاحیه جام مقاومت اسلامی انجام و به دنبال آن ادامه رقابت‌ها پیگیری شد.

در آیین افتتاحیه این مسابقات استان‌های مرکزی، همدان، یزد، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، البرز، آذربایجان‌شرقی، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، سمنان، قزوین، قم، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندارن و کردستان به عنوان میزبان حضور داشتند.

در پایان این مراسم، لوح تقدیری به خانواده شهدا و جانبازان حاضر در آیین افتتاحیه جام مقاومت اسلامی اهدا شد.


4531837
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است