بین‌الملل 15:31 - 07 خرداد 1396
رئیس جمهوری آمریکا نشست اخیر سران کشورهای عربی و اسلامی در عربستان را "تاریخی" توصیف کرد.

ترامپ، پادشاه عربستان را "خردمند" خواند

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه الریاض عربستان، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در هنگام بازگشتش به کشور خود در گفتگو با دیپلمات‌ها و سیاست‌مداران همراهش گفت: این اولین سفر من به عربستان بود و در آنجا در نشست سران با بیش از ۵۰ تن از رهبران جهان اسلامی شرکت کردم که میزبانی این نشست را ملک سلمان که "رهبری خردمند" است، برعهده داشت و وی تمایل بسیار خود را برای همکاری با ایالات متحده جهت مبارزه با تروریسم ابراز کرد.

ترامپ افزود: در نشست ریاض، رهبران کشورهای عربی و اسلامی متعهد شدند که با تروریسم مبارزه می‌کنند و ما استراتژی‌ای را برای بستن راه‌های حمایت مالی از گروه‌های "تروریستی" تدوین کردیم.

رئیس جمهوری آمریکا گفت: «ما بر اهمیت انزوای نظام ایران که "ثبات و صلح را در منطقه به هم می‌زند" تاکید کردیم تا از داشتن "سلاح‌های هسته‌ای توسط نظام ایران تحت هر شرایطی جلوگیری به عمل آید" .»

انتهای پیام


9134669
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پرتغال سفیر ایران در لیسبون را احضار کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه عربستان سعودی با بیان اینکه خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم گفت: جهان کشتار ۳۳هزار انسان را در نوار غزه نادیده گرفته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه اردن در دیدار با همتای آلمانی خود اعلام کرد نتانیاهو با پیش کشیدن موضوع ایران به دنبال دور کردن توجهات از غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» با انتشار برخی گمانه‌ها درباره حادثه پل بالتیمور پلیس اف بی آی آمریکا تحقیقات را در مورد برخورد کشتی و ریزش پل آغاز کرده است.  
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور روسیه و همتای ایرانی او در تماسی تلفنی درباره حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و حمله تلافی‌جویانه ایران گفت‌وگو کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور کلمبیا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اسرائیل در واکنش به حمله ایران، کشتار کودکان و نقض قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت سازمان ملل را ادامه می‌دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور آرژانتین در ادامه چاپلوسی و تملق‌گویی خود برای مقامات رژیم صهیونیستی حمله ایران به اسرائیل را محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تحقیق کنندگان سازمان ملل درباره حمله هفتم اکتبر از کارشکنی اسراییل در روند تحقیقات خبر می‌دهند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت خزانه‌داری آمریکا به بهانه حمله ایران به اسرائیل قصد دارد تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام صهیونیست با اشاره به حمایت آمریکا از این رژیم در مقابله با عملیات ایران گفت: بخش اطلاعات ما در ارزیابی حمله ایران اشتباه کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است