استانی 14:25 - 09 شهریور 1393
میرزاده خبر داد:
تبریز- خبرگزاری مهر: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از افتتاح بیست وهشتمین پژوهش سرای دانش آموزی استان در شهرستان هوراند با اعتبار 340 میلیون ریال خبر داد.

افتتاح پژوهشسرای دانش آموزی در هوراند با هزینه 340 میلیون ریال

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمایت میرزاده ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح این پژوهشسرا گفت: پژوهشسرای فرزانگان هوراند به همت مسئولین استان و شهرستان با تجهیز پنج کلاس شیمی،زیست شناسی، فیزیک، راهنمایی وابتدایی در فضای به مساحت 700 متر مربع در طبقه فوقانی ساختمان عمار یاسر هوراند راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این پژوهشسرا با هزینه اولیه بالغ بر 34 میلیون تومان توسط اداره کل آموزش و پرورش استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

میرزاده با اشاره به جایگاه پژوهشسراهای دانش آموزی گفت: دانش آموزانی باید به پژوهش سرا قدم بگذارند که کنجکاو و فعال هستند نه آن دانش آموزانی که نمره بالایی دارند و در این اماکن برای تمامی دانش آموزان باز است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت: پژوهش سرا دانش آموزانی را می خواهد که سوال های زیادی در ذهن دارند و می خواهند ایده های خود را آزمایش کنند و برای سوال های خود جواب پیدا کنند و این گونه دانش آموزان هستند که آینده کشور عزیزمان ایران را می سازند.


4609970
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است