اجتماعی 15:35 - 09 اسفند 1393
زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف 802 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش شش میلیارد و 500 میلیون ریال از یک دستگاه خودرو پژو پارس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهرامعلی خلیلی با اعلام این خبر افزود: با اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان کالا و با توجه به خبر به دست آمده مبنی بر عبور کالای قاچاق توسط یک دستگاه سواری پژو پارس از محورهای مواصلاتی این شهرستان ماموران پلیس آگاهی با اعزام به محل به طور نامحسوس محورها و مبادی ورودی شهر قیدار را تحت کنترل قرار دادند.



وی یادآورشد: با تعقیب و مراقبت پلیس پس از مدتی انتظار خودروی سواری پژو پارس که یک دستگاه سواری زانتیا نیز آن را همراهی می کرد در محور بیجار-خدابنده مشاهده شد.



خلیلی ادامه داد: ماموران با استفاده از علایم هشداردهنده قصد متوقف کردن خودرو را داشتند که راننده بدون توجه به ایست پلیس با افزودن سرعت خودرو از محل متواری شد.



فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز و با کمک تیمهای گشتی سطح شهر موفق شدند خودرو را در حوالی خیابان آزادگان متوقف کنند.



وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده 802 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه قاچاق که در قسمتهای مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.



خلیلی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده به شش میلیارد و 500 میلیون ریال می رسد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس گرفته و موضوع را به اطلاع پلیس برسانند.







**کشف یک هزار و 607 قرص و داروی غیرمجاز در زنجان



رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان موفق شدند بیش از یک هزار و 607 قرص و داروی غیر مجاز را کشف کنند.



سرهنگ معرفت الله جوزی افزود: ماموران پلیس اطلاعات هفته گذشته برای مبارزه با عرضه انواع کالای قاچاق و غیرمجاز از واحدهای صنفی و عطاری های سطح شهر بازرسی کردند.



وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این واحدهای صنفی موفق شدند، تعداد یک هزارو 607 عدد انواع قرص و داروی غیرمجاز کشف کنند.



جوزی با تاکید بر مبارزه جدی با توزیع کنندگان غیر مجاز دارو اظهار کرد: در این زمینه پلیس با تمام توان با متخلفان و توزیع کنندگان غیر مجاز مقابله می کند.



**جاساز سه میلیون و 427 هزار عدد مواد محترقه در یک کامیون



فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: ماموران انتظامی و آگاهی شهرستان سلطانیه موفق شدند از یک دستگاه کامیون سه میلیون و 427 هزارو 200عدد انواع مواد محترقه را کشف کنند.



برزو مهدیخانی با اعلام این خبر افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مبارزه با مواد محترقه با توجه به ایام پایانی سال به مرحله اجرا گذاشته شده است.



وی خاطرنشان کرد: به همین منظور ماموران انتظامی و آگاهی پس از اطلاع از اینکه یک دستگاه کامیون باری قصد انتقال کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان سلطانیه را دارد با استقرار در نقاط مختلف خودروهای عبوری را کنترل کردند.



مهدیخانی اضافه کرد: ماموران مستقر در ورودی شهر به حرکات راننده یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو را متوقف کردند.



فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: در بازرسی از داخل خودرو سه میلیون و 427 هزار و 200عدد انواع مواد محترقه ، دو هزار و 330 ثوب انواع البسه و 12 جفت کفش خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه ای در قسمتهای مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.



وی ادامه داد: راننده خودروی دستگیر و پرونده اولیه در این خصوص تشکیل و اقدامات قانونی در دست انجام است.



3001/6085

انتهای پیام /*


5942522
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: کم‌کاری یا اهمال احتمالی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در هر حوزه‌ای دلیلی بر ترک فعل سایر دستگاه‌ها نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها انتقاد کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با تخلفات صورت گرفته برای افزایش کرایه‌های تاکسی، گفت: افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت عرصه بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون از اهمیت نقش آموزش و پرورش در تقویت فرهنگ جوانی جمعیت بین کودک و نوجوانمان گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال در مصلی برگزار خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل انتظامی کشور می‌گوید که با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال در مصلی برگزار خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است