گوناگون 08:14 - 07 خرداد 1394
دو محصول جدید ایسوس با نام های «زن پد۷ و۸» در نمایشگاه «کامپیوتکس» که در ماه ژوئیه برگزار می شود، رونمایی خواهند شد.

خبرگزاری مهر: دو محصول جدید ایسوس با نام های «زن پد۷ و۸» در نمایشگاه «کامپیوتکس» که در ماه ژوئیه برگزار می شود، رونمایی خواهند شد.



نمایشگاه فناوری Computex ۲۰۱۵ در حالی هفته آینده در تایوان برگزار می شود که کمپانی های فناوری به معرفی جدیدترین محصولات خود در این نمایشگاه خواهند پرداخت. کمپانی ایسوس نیز از دو محصول جدید خود با نام ZenPad۷ و ZenPad۸ رونمایی خواهد کرد.



تصاویر اولیه منتشر شده این محصولات نشان می دهد که این گجت ها همانند سایر رقبای این کمپانی به نمایشگری از نسبت ۴ به ۳ برخوردار خواهند بود. محصولات جدید ایسوس از حاشیه قابل توجهی در اطراف تبلت برخوردارند که شاید نگه داشتن این تبلت را برای کاربران دشوار کند.



اولین عکس «زن پد 7 و 8»  ایسوس



ZenPad۸ از نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶ * ۲۰۴۸ پیکسل و نسبت تصویر ۴ به ۳ و محصول دیگر از نمایشگر ۷ اینچی و رزولوشن ۱۰۲۴* ۶۰۰ پیکسل برخوردار است. دو مدل از ظرفیت حافظه داخلی یکسانی برخوردار نیستند و شایعاتی درباره سیم کارت خور بودن این تبلت ها نیز منتشر شده است.



از دیگر ویژگی های محصولات جدید ایسوس می توان به قرار گرفتن اسپیکر در جلوی تبلت و همینطور پردازنده شرکت اینتل را نام برد. دوربین های این تبلت در قسمت های جلو و عقب دستگاه تعبیه شده اند و از کارت های حافظه جانبی نیز پشتیبانی می کنند.



اما تصاویر اولیه نشان می دهد که در بدنه پشتی این محصولات از پلاستیک و در گوشه ها نیز احتمالا  از چرم استفاده شده اما بایستی تا عرضه این محصول یا انتشار اطلاعات دقیق تری در این رابطه صبر کرد.

6458389
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است