اقتصادی 13:37 - 28 مهر 1399

داعش خطوط انتقال نفت عربستان را تهدید به حمله کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سخنگوی گروه تروریستی داعش از طرفداران این گروه شبه‌نظامی خواست تا غربی‌ها، خطوط لوله انتقال نفت و زیرساخت‌های اقتصادی عربستان را هدف قرار دهند.

ابوحمزه المهاجر، سخنگوی گروه تروریستی داعش در سخنانی ضبط‌شده که در کانال تلگرام این گروه منتشر شد، گفت: اهداف حمله‌ها بسیار زیاد است. با ضربه زدن و از بین بردن خطوط لوله نفت، کارخانه‌ها و تأسیساتی که منبع درآمد این دولت ظالم هستند آغاز کنید.

وی افزود: ریاض با باز کردن حریم هوایی خود برای پروازهای سرزمین‌های اشغالی فلسطین به کشورهای همسایه خلیج فارس از عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس حمایت کرده است.

این تهدیدها در حالی رخ داد که بحرین ردپای امارات عربی را در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دنبال کرد. امارات و رژیم صهیونیستی ماه گذشته میلادی توافق کردند که روابط خود را عادی کنند.

عربستان سعودی که بزرگ‌ترین صادرکننده نفت جهان به شمار می‌رود، بر لزوم تلاش برای دستیابی به توافق صلح پایدار میان فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی تأکید کرده است.


10770585
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» برخی کالا‌های حوزه‌ جهاد کشاورزی اعلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: بنابر آمار در ۶ ماهه نخست سال، مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل توانیر گفت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر پاداش در قبوض برق، به قید قرعه از جوایز متنوعی مثل خودرو و لوازم خانگی بهره‌مند خواهند شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مرکز مبادله طلا و ارز گفت: بیستمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله در حال برگزاری است که تاکنون ۸۰ کیلوگرم شمش طلا به فروش رفته است‌.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: ۳ سناریو افزایش مصرف تدوین شده که در بدبینانه‌ترین آن، مصرف برق با رشد ۶ درصدی به ۷۷ هزار و ۷۵۰ مگاوات می‌رسد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است