استانی 17:53 - 18 آبان 1397

ورزشگاه به جهنم حریف تبدیل شده بود/همه باید ازتراکتور بزرگ بترسند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقوی عصر امروز جمعه در نشست خبری بعداز بازی تراکتورسازی با ذوب آهن اصفهان که با برتری پرگل تیم تبریزی به پایان رسید ابراز داشت: بازی جذاب و تماشایی شاهد بودیم و از همه هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و این صحنه های زیبا را خلق کردند، تشکر می کنم.

وی سپس در خصوص شور و شوق و جو ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: ورزشگاه به جهنم حریف تبدیل شده بود و واقعا از طرف خودم و همه بازیکنان و عوامل از این همه هوادار تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه بازیکنانش در نیمه نخست خوب نبودند، گفت: بازیکنانم در نیمه اول احساسی عمل کردند و تمرکز نداشتند ولی نیمه دوم همه چیز را جبران کردند.

تقوی در خصوص اشتباهات مسعود شجاعی در بازی امروز نیز گفت: شجاعی کیفیت بالایی دارد و بهترین بازیکن ایران است و همه از او انتظار دارند.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: امروز گل شجاعی همه اشتباهاتش را جبران کرد، من در بین دو نیمه به او گفتم که احساسی نشود و تاثیر آن را در بازی دیدیم و شجاعی بازی را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنانم جواب این همه محبت هواداران را به خوبی دادند، گفت: مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان امروز در نیمه دوم تیم را مدیریت کرد. به بازیکنان بین دو نیمه گفتم که کار خودشان را بکنند.

تقوی همچنین در خصوص احسان پهلوان با تاکید بر اینکه مهم نیست که بازیکن چند دقیقه بخواهد بازی کند، گفت: مهم این است که بازیکن به چه میزانی تاثیرگذار باشد. من از بازی پهلوان راضی هستم.

وی در خصوص کمک های کادر فنی به وی نیز گفت: پیروانی کمک زیادی به من می کند، جا دارد از سایر اعضای کادرفنی به خصوص پیروانی تشکر ‌کنم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص گل نزدن استوکس در این بازی های اخیر گفت: وقتی بازیکنان حریف حواسشان به استوکس باشد، بازیکن دیگر ما یعنی اروین می‌تواند به راحتی چند گل بزند.

تقوی با تاکید بر اینکه عملکرد تیمی مهم است، ادامه داد: ما بازیکنان زیادی داریم و هر هفته باتوجه به شرایط ترکیب تیم را می‌چینیم. تراکنور تیم بزرگی است و همه باید از آن بترستد.

وی گفت: اروین و استوکس در هفته ‌های اخیر هماهنگ بودند و من از آن‌ها راضی بودم و روز به روز بهتر می‌شوند. بعد از گل دوم اروین به وی گفتم تا گل سوم را نزدی از زمین بیرون نیا. اضافه شدن اروین در نیمه دوم کار ما را راحت‌ کرد.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص رفتن سوگیتا بعداز تعویضش به رختکن گفت: این بازیکن ژاپنی الگویی برای دیگران است، برای رفتن به رختکن نیز از من اجازه گرفت؛ وی وقتی از عملکرد خودش راضی نبود ترجیح داد به رختکن برود و من هم اجازه دادم.

تقوی در خصوص کنارگذاشتن عبدالله نیز گفت: این دلیل انضباطی دارد، عبدالله ‌زاده در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

وی گفت: امروز بازیکنان در نیمه دوم تا حدود زیادی خواسته ‌های من را برآورده کردند و توانستیم به یک پیروزی پُرگل دست پیدا کنیم.

تقوی گفت: ما پس از آزاد شدن مهدی ‌پور در نیمه دوم توانستیم از ظرفیت خوب شجاعی بهتر استفاده کنیم. در کل در نیمه دوم از بازیکنانم راضی بودم.

وی گفت: در نیمه دوم سعی کردیم تغییر تاکتیک دهیم تا شجاعی آزادتر شود، امروز روح تیمی ما عالی بود و نشان دادیم هر تیمی که به یادگار امام بیاید، برایش جهنم می ‌شود.


9968680
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است