گوناگون 16:53 - 02 تیر 1397
با شروع بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شور و حال عجیبی بین جوانان ایجاد شده و هر یک به شکلی به استقبال این دوره از رقابت‌های هیجان‌انگیز ملت‌های جهان رفته‌اند.

مشارکت خانم‌های ایرانی بازیکن فوتسال در چالش جام مجازی روپایی

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی مدیسه، گروهی در سفر به روسیه هستند، عده‌ای مشغول شبیه‌سازی مسابقات جام‌جهانی در بازی‌های کنسولی فیفا همچون PS۴ و XBOX هستند و گروهی دیگر به دعوت فروشگاه اینترنتی مدیسه مشغول رقابت در «جام مجازی روپایی» هستند.

جام مجازی روپایی نام چالشی است که فروشگاه اینترنتی مدیسه برای حمایت از طرفداران تیم ملی فوتبال در کشور به‌راه انداخته‌ است. شرایط شرکت در این چالش آسان و جایزه آن بسیار دست و دلبازانه است. در این فراخوان مدیسه از همراهان خود دعوت کرده‌ است در زمان یک دقیقه به شکل متناوب روپایی بزنند و ویدیوی آن را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند.

در هفته گذشته از میان ده‌ها هوادار مرد، زن، نوجوان و کودک تیم ملی فوتبال که در این چالش شرکت کرده‌اند و جالب است بدانید در کنار آقایان شرکت کننده، مشارکت خانم‌ها نیز در این رقابت چشمگیر بوده‌ است و گفته می‌شود رکورد بیشترین تعداد ضربه روپایی نیز از آن خانم‌ها است؛ بزرگان فوتسال آسیا همچون ساراشیربیگی، ساناز صفایی و فاطمه شریفی نیز ویدیوی روپایی زدن خود را در اینستاگرام منتشر کرده‌اند.

مدیسه به همه شرکت کنندگانی که ویدیوی روپایی زدنشان را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنند و هشتگ #روپایی_بزن را به همراه منشن حساب کاربری مدیسه @modiseh به کپشن اضافه‌کنند، کد هدیه خرید جایزه می‌دهد. نحوه محاسبه مبلغ این کد هدیه به این شکل است که برای هر ضربه روپایی ۱۰۰۰ تومان هدیه در نظر گرفته شده است.

با برگزاری این رقابت جذاب امید است در زمان کوتاه باقی‌مانده تا شروع مسابقات سایر کسب و کارهای مجازی و فیزیکی نیز چالش‌ها و جوایزی برای مشتریان خود در نظر بگیرند تا همه هم‌وطنان بتوانند در همراهی تیم‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ هیجان دریافت جایزه را تجربه کنند.

انتهای پیام


9819866
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است