استانی 18:18 - 11 شهریور 1393
حدادعادل در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه وزیر علوم جدید باید نقاط ضعف فرجی‌دانا را رفع کند، گفت: مهم‌ترین مسئله استیضاح انتصابات بوده که باید توجه شود.

رفع مشکل انتصاب فعالان فتنه مهم‌ترین وظیفه وزیر آتی علوم

غلامعلی حداد عادل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به اینکه وزیر علوم جدید باید به طور جدی به رفع نقاط ضعفی که مایه نگرانی مجلس در وزارت علوم شد، بپردازد، اظهار کرد: مجلس در بحث استیضاح وزیر علوم نگرانی‌هایی داشت که مهم‌ترین آن بحث مسئله انتصابات فعالان فتنه در جایگاه‌های کلیدی وزارت علوم و دانشگاه‌ها بوده است.

وی افزود: آنچه وزیر علوم جدید باید مورد توجه قرار دهد و پیش از آن آنچه در انتخاب این وزیر که یک وزارتخانه کلیدی را به دست داشته مورد توجه قرار گیرد این است که نقاط ضعفی را که مجلس در مورد فرجی‌دانا بر روی آن دست گذاشت، رفع کند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: اگر وزیر علوم جدید فردی باشد که نگرانی‌های مجلس را رفع کند و مواردی که به خاطر آن فرجی‌دانا استیضاح شد را نداشته باشد که مهم‌ترین آن در مقوله انتصابات بوده، ما مشکلی نداریم.


4630838
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است