استانی 19:01 - 25 آذر 1397

طرح «تن کیلومتر» در شبکه حمل و نقل کالایی استان قزوین اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بمناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین عصر یک شنبه با بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار که معاونین راهداری، فنی و نظارت و حمل و نقل این اداره کل و روسای انجمن های صنفی رانندگان وشرکت های بخش حمل کالا و مسافر نیز حضور داشتند افشین پیرنون گزاررشی از اقدامات صورت گرفته در بخش حمل و نقل کالا، مسافر و راهداری ارائه کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تصریح کرد: از امروز بعنوان اولین  استان در سطح کشور طرح «تن - کیلومتر» در استان قزوین اجرایی شده است که این موضوع از خواسته های مهم رانندگان بخش حمل و نقل کالا در سالیان گذشته بوده است.

پیرنون در خصوص راهداری زمستانی استان اظهارداشت: از آغاز سال جاری عملیات تعمیر و نگهداری ماشین آلات راهداری این اداره کل در دستور کار قرارگرفته و با خرید ۸ دستگاه کامیون مجهز به نمک پاش مکانیزه، تعداد ۱۰ دستگاه خودروی سواری لوکس و کمک دار و ۴ دستگاه گریدر توانسته ایم تجهیزات لجستیک خود را تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین با استفاده از ۲۸۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۲۶ راهدارخانه استان و بهره گیری از ۳۰۰ نفر از پرسنل راهداری استان در قالب ۳۰ اکیپ، عملیات راهداری زمستانی انجام می شود.

بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به نقش رانندگان در جابجایی کالا و مسافر از خدمت ارزشمند این قشر زحمتکش تشکر و قدردانی کرد.


10001827
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است