استانی 07:41 - 16 اسفند 1393
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی فقط توافق مقتدرانه و توام با عزت را می‌پذیرند.

ملت ایران اسلامی فقط توافق مقتدرانه را می‌پذیرند

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: لایحه بودجه با همت و پیگیری نمایندگان مردم مناطق مختلف کشور در مجلس به دنبال بحث و بررسی‌های متداول پیرامون بندها و تبصره‌های مختلف نهایی شده و به تصویب مجلس رسید.

وی به نقش کلیدی نادر قاضی‌پور برای تصویب بودجه سال آینده و حضور فعال انی نماینده مجلس اشاره کرد و افزود: قاضی‌پور به عنوان یکی از مفاخر آذربایجان غربی در سطح کشور بوده و همواره مطالبات، دغدغه‌ها و مشکلات مردم را با حساسیت خاصی پیگیری می‌کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اظهار به اینکه با بودجه محدود باید کارهای فاخر، اقدامات گسترده و خدمات وسیع ارائه دهیم، اضافه کرد: دشمنان با تحریم‌ اقتصادی ظالمانه و غیرمنصفانه به دنبال وارد کردن آسیب به نظام هستند، حال آنکه با تدبیر، برنامه‌ریزی و همدلی می‌توان مشکلات را پشت‌سر گذاشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه هیئت مذاکره‌کننده‌ ایرانی به نمایندگی از طرف همه ملت ایران اسلامی به نشست‌های 5 + 1 اعزام شده است، خاطرنشان کرد: فقط توافق مبتنی بر «برد،برد» رضایت ملت بزرگ ایران اسلامی را تامین خواهد کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه مجلس از هیئت مذاکره‌کننده حمایت همه‌جانبه اعم از سیاسی و فکری به عمل می‌آورد، اظهار داشت: در صورت انجام مذاکرات با رعایت اصول انسانی و عادلانه همواره پشتیبان تیم مذاکره‌کننده‌ خواهیم بود.

فتاحی برای نتیجه‌بخش بودن و شکل‌گیری توافق منصفانه در این سری از نشست‌ها ابراز امیدواری کرد، گفت: نمایندگان ملت براساس منافع ملی و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید مذاکرات را پیگیری کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گفت‌گوهایی آمیخته به سربلندی، اقتدار و عزت باید ترتیب داده شود، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران فقط توافق‌نامه مبتنی بر عزت و اقتدار را خواهند پذیرفت.

وی با اظهار به اینکه در آستانه فرا رسیدن سال 1394 قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: مسئولان و اقشار مختلف مردم چنین روزهایی به دنبال جمع‌بندی فعالیت‌ها و عملکرد یک ساله خود هستند، تا سال نو را با برنامه‌های جدید آغاز کنند.

 انتهای پیام/61011


5987969
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است