سیاسی 10:38 - 06 بهمن 1398

خدمت در بسیج هیچ معادلی ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری فرماندهان سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ایام شهادت سرور زنان عالم حضرت زهرا (س) و فرهنگ فاطمی مبنی بر لزوم عبادت خالصانه گفت: حضرت زهرا(س)  فرمودند هرکسی با عبادت خالص رو به خدا آورد خدا بهترین مصلحت اش را برای او رقم می‌زند.

وی افزود: بر همین اساس ما باید در کنار توجه به مناسک به حقیقت عبادت و نماز و روزه دقت کنیم و اگر عبادت همراه با خلوص انجام شد عمل بالا برندگی پیدا می‌کند و خدا حامی انسان می‌شود، یکی از مهم‌ترین آسیب‌ها این است که اگر رنج الهی کم شود اثربخشی عمل نیز کم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به جایگاه رفیع شهید قاسم سلیمانی که نتیجه‌ی خالصانه وی بود، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هم زندگی و هم شهادت پر برکتی داشت. این شهید با اکتسابش کاری کرد که تا قیامت همه مدیون او باشند و شهادتش مرگ تدریجی استکبار را سرعت ببخشد تا آمریکا بفهمد که شهادت او از خود او خطرناک‌تر است. درون مایه‌ی اثربخشی شهید سلیمانی اخلاص در عملش بود که مورد هدایت خاص و راهبری الهی قرار گرفت.

حجت الاسلام حاجی صادقی عنوان کرد: با اخلاص، انسان به جایی می‌رسد که خداوند مدیریت اعضا و جوارح انسان را به دست می‌گیرد و فتنه‌ها نمی‌توانند او را بلرزاند. اگر اعتماد به خدا و اخلاص در عمل انسان جاری شود دیگر شیاطین انس و جن نمی‌توانند در آدم اثر بگذارند.

وی با بیان اینکه ما فرماندهان برای انجام ماموریت و وظیفه‌ی خود به اخلاص نیاز داریم، افزود: امروز معنویت شرط انجام ماموریت است لذا شما فرماندهان وقتی را برای دریافت فیض از مبدا فیض کنار بگذارید و بر اساس سفارش رهبری ساعاتی از شب را به عبادت بپردازید. اخلاص را باید از خدا بخواهیم و همه روزی خواهیم مُرد اما عمل با اخلاص همراه انسان می‌ماند؛ نکند درگیر عمل شوید که از روح عمل بازبمانیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: مطالبه رهبری ارتقای بسیج است زیرا بسیج رمز و مایه‌ی ماندگاری انقلاب است. یکی از برجسته‌ترین عامل بقای انقلاب بسیج است که عظیم‌ترین یادگار امام(ره)  است. رهبری در مورد بسیج می‌فرمایند که بسیج مبدل تهدیدات به فرصت و خنثی کننده توطئه‌ها است لذا خدمت گذاری در بسیج هیچ معادلی ندارد و مجاهدت و تلاش در اینجا بی مانند است.


10362464
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر سابق امور خارجه گفت: رهبران جهان توجه خود را به پایان جنایات اسرائیل در غزه متمرکز کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است