استانی 12:16 - 11 تیر 1395
مراجع تقلید و شخصیتهای مهم سیاسی کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم حضور پیدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حضور آیت‌الله جنتی ،آیت‌الله حسین نوری همدانی ،مکارم شیرازی ، آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی و آیت الله امینی در نخستین دقایق آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.


 **آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری با حضور در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در قم، همراه با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی این روز شرکت کرد و افزود :"به حکم اسلام ،اخلاق و انسانیت ما با فلسطینی ها و مظلومینی که زیر پای اسرائیل اشغالگر دست و پا می زنند یکی هستیم".


وی ادامه داد: به گفته امام راحل ما نیز همانند مردم مظلوم فلسطین ایستاده ایم ودل های ما با هم یکی است.


آمریکا بداند مارا از آنها و آنها را از ما نمی تواند جدا کند و بداند تا این انقلاب و حکومت اسلامی هست شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل وجود خواهد داشت.


حضور مراجع و شخصیت های مهم در راهپیمایی روز جهانی قدس


**آیت الله امینی در نخستین دقایق آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد و گفت:آزادی قدس آزادی جهان اسلام است.


وی ادامه داد:مسئله قدس یک مسئله اسلامی است و بدون همکاری دولت های اسلامی ازادی آن محقق نمی شود.
امینی گفت:مسئله قدس یک مسئله اسلامی است که آمریکا و انگلیس آنرا به نفع استکبار به وجود آورده اند و در راس تمام این مشکلات اسراییل قرار دارد.


وی افزود: دولت های اسلامی باید با یک دیگر متحد شده و یکپارچه آزادی قدس را خواستار شوند تا از این طریق آزادی جهان اسلام حاصل شود.


حضور مراجع و شخصیت های مهم در راهپیمایی روز جهانی قدس


 **آیت‌الله حسین نوری همدانی  با حضور در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در قم، همراه با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی این روز شرکت کرد و افزود :امروز روز وحدت و عزت و قدرت مسلمان هاست.


امروز همه مسلمانان آزاده جهان اعلام میکنند که اسرائیل یک رژیم غاصب جعلی است و این رژیم خون آشام و کودک کش که مثل یک غده سرطانی ایست باید از بین رود و نابود شود


این نابودی اعلام بازگشت سرزمین قدس و مردم مظلوم  فلسطین به سرزمینشان است.


حضور مراجع و شخصیت های مهم در راهپیمایی روز جهانی قدس


**آیت الله هاشمی شاهرودی عضو خبرگان رهبری در راهپیمایی روز قدس گفت:روز قدس امسال با سال های گذشته فرق میکند و حال و هوای خاصی دارد مظلویت ملت فلسطین و قربت مسجدالاقصی قدس شریف واز هر روزی بیشتر است رژیم صهیونستی و آمریکا توانسته اکثر و رژیم های کشورهای عربی را با خودشان همراه کنند.


وی ادامه داد: فقط جمهوری اسلامی و برخی ملل اسلامی در برابر اسرائیل ایستاده و این به ملل اسلامی این پیام را دارد که چه کشوری دنبال اسلام و حمایت از مردم فلسطین در مقابل جنایت های اسرائیل می ایستد و چه رژیم هایی خریده و یا ساکت شدند و یا دارند با رژیم صیهونیستی رابطه برقرار می کنند.


حضور مراجع و شخصیت های مهم در راهپیمایی روز جهانی قدس


انتهای پیام/پ

8002975
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است