استانی 18:20 - 05 اردیبهشت 1397
بخشدار امامزاده عبدالله آمل:
آمل - بخشدار امامزاده عبدالله آمل گفت: ۳۳ پروژه عمرانی روستایی همزمان با روز شوراها در بخش امامزاده عبدالله افتتاح می شود.

۳۳ پروژه عمرانی در امامزاده عبدالله آمل افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی عسگری پور عصر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها از افتتاح ۳۳ پروژه در روز شوراها در بخش امامزاده عبدالله خبرداد و افزود: پروژه های راه روستایی، توسعه شبکه برق روستاها، پروژه های کشاورزی و غیره با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

بخشدار امامزاده عبدالله با اشاره به اینکه سه هزار و ۲۰۰ نفر از مزایای پروژه های قابل افتتاح در روز شوراها بهره مند خواهند شد، گفت: از سال ۹۲ تا ۹۶ حدود ۲۳۸ درصد افزایش اعتبارات داشتیم که ۱۲۰ طرح به مبلغ ۴۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

بخشدار امامزاده عبدالله با اشاره به اینکه در سال جاری، ۶۸ پروژه در این بخش به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: این پروژه ها شامل نصب دوربین، تعریض معابر، آسفالت، تقویت برق روستاها است.

عسگری پور روستاهای زیر ۲۰ خانوار جمعیت بخش را ۱۱ روستا اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته ۱۰ هکتار از اراضی از ساخت و ساز غیرمجاز پاکسازی شد، ادامه داد: در این بخش ۲۲ معدن شن و ماسه فعالیت می کند که به صورت موردی بازدیدهایی از معادن انجام می شود.

عسگری پور از ساخت تله کابین در منطقه کوهستانی الیمستان تا سقرچی خبر داد و گفت: این تله کابین توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد که دریافت مجوزهای لازم پیگیری می شود.


9758380
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است