استانی 06:36 - 11 اسفند 1393
فرمانده ناحیه مقاومت پردیس خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس از راه‌اندازی بسیج رسانه در پردیس در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی بسیج رسانه در پردیس در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حمیدرضا توسلی‌پور یکشنبه شب در نشستی با شماری از مسئولان شهرستان پردیس اظهار داشت: به برکت شهدا و خانواده آنها، امسال نخستین یادواره بسیج اصناف شهرستان پردیس را برگزار کردیم که به همت بسیج اصناف شهرستان پردیس و اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان انجام شد.

وی افزود: ما هر چه داریم از شهدا و خانواده شهداست و با توجه به ابلاغ‌ها و وظیفه دانستن برگزاری این یادواره‌ها برای خود، حاجت‌های معنوی‌مان را باید به خوبی از شهدا بگیریم.

توسلی‌پور ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهمی که جنگ تحمیلی داشت، این بود که دفاع مقدس بسیجی و مردمی بود و وقتی اعلام جهاد از سوی امام خمینی (ره) می‌شد، همه صنوف و اقشار جامعه بسیج می‌شدند و در جبهه حضور پیدا می‌کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس افزود: آن زمان هر کسی که وارد منطقه می‌شد، جایگاه خود را در جنگ پیدا می‌کرد؛ سنگرسازان بی‌سنگری که خودشان از جهادگران هستند، نمایانگر این مورد است.

وی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، وظیفه‌ای که به گردن همه ماست، توجه به بحث‌های فرهنگی بوده و اگر بتوانیم در هر قشری فرهنگ‌سازی کنیم و فرهنگ اسلامی را رواج دهیم و همه اقشار جامعه و صنوف را به سمت علمی شدن بکشانیم، توانسته‌ایم هم وظیفه خود را در این برهه زمانی انجام دهیم و هم به فرامین معظم‌له لبیک بگوییم.

توسلی‌پور در خصوص نبود بسیج رسانه در پردیس و اقدامات این فرماندهی برای تشکیل آن گفت: بسیج همه جا حضور دارد؛ چون از دل مردم خارج می‌شود و با توجه به ابلاغ بسیج رسانه در استان تهران، ما نیز اقدامات اولیه تشکیل بسیج رسانه را در شهرستان پردیس انجام داده‌ایم.

وی تصریح کرد: به دلیل نوپا بودن، این مجموعه هنوز شکل خود را پیدا نکرده و تمام تلاش خود را برای گرد هم آوردن تمام اقشار انجام می‌دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس افزود: برای هر قشری برنامه خاصی داریم و  در اصناف، حقوق‌دانان، کشاورزان، ورزشکاران، پزشکان و... بسته به تخصص آن‌ها برایشان برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم با این کم‌ترین کارها، ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

وی در خصوص تعداد شهدای اصناف کفت: با توجه به مشکلاتی که در شهرستان پردیس وجود دارد و مهم‌ترین آن، تازه تأسیس بودن این شهرستان است، مهاجرانی از خانواده شهدا داریم که متأسفانه نام شهید، صنف و محل شهادت شهید خود را اعلام نمی‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس افزود: ‌این امر مشکل زیادی برای شناسایی خانواده شهدا به وجود آورده و در اقدامی که معاونت ایثارگران سپاه در حال انجام آن است، قصد دارد تا بتواند توسط پایگاه‌های بسیج در این مورد ورود پیدا کند و خانواده معظم شهدا در شهرستان پردیس شناسایی شوند و در حال حاضر، ۶ شهید اصناف در شهرستان شناسایی شده‌اند.


5953570
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است