ورزشی 23:20 - 04 مرداد 1393
انتقاد فرانسوی ها از قهرمان احتمالی توردوفرانس؛
صدقی: وینچنتزو نیبالی، دوچرخه سوار ایتالیایی و صاحب پیراهن طلایی توردوفرانس درفاصله چند روز مانده به پایان این رقابتها، در فرانسه محبوب نیست.

نیبالی: نمی خواهم افسانه باشم

گروهی از رسانه‌های فرانسوی او را با القابی همچون امپراتور یا کوسه خطاب کرده اند و گروهی دیگر هم به دلیل فاصله قابل توجه و تحقیرکننده ای که او طی روزهای اخیر با گروه تعقیب کننده اش در توردوفرانس گرفته بود، از نیبالی انتقاد کرده اند. دوچرخه سواران فرانسوی از 30 سال پیش تاکنون در توردوفرانس قهرمان نشده اند و امسال هم دو فرانسوی به نامهای تیبوا پینو و ژان کریستوفر پرو در تعقیب نیبالی حرکت می‌کنند که البته امیدهای چندانی برای موفقیت در تور ندارند. اکیپ طی روزهای اخیر نیبالی را امپراتور تور معرفی کرد که به احتمال زیاد اختلاف 7 دقیقه و 10 ثانیه ای ایجاد شده میان او و پینو دلیل اطلاق این صفت به نیبالی بوده است. لوپاریزین نیبالی را گستاخ دانسته و حتی در گزارشی از شبح آرمسترانگ در تور نوشته بود. نیبالی بارها در تور امسال تاکید کرده که به هیچ وجه از مقایسه شدن با آرمسترانگ خوشش نمی آید. اکیپ حتی از یک سیسیلی مهاجر حرف زده که جزیره جنوب ایتالیا را از ترس سایه مافیا ترک کرده است...لوموند با اشاره به گذشته تیم آستانا و اتفاق‌های پرحاشیه ای که برای این تیم افتاده بود، لحن انتقادی تندتری نسبت به رسانه‌های دیگر داشته است.

نیبالی در روز نوزدهم تور در فاصله 2.9 کیلومتر به خط پایان با گروهی دیگر از دوچرخه سواران زمین خورد. او دراین مورد گفت که با هم تیمی هایش کمی عقب تر از بقیه حرکت می‌کرده که مانع عبور دوچرخه سواران سریع نشود و هدف آنها این بوده که متحمل ریسک نشوند، ولی زمین خوردن گروهی دوچرخه سوارانی که جلوی آنها در حرکت بودند، او را هم از حرکت متوقف کرد و حالا نیبالی باید در روزهای آینده اختلاف زمانی ایجاد شده را جبران کند. نیبالی که در صورت حفظ این روند می‌تواند در پاریس جام قهرمانی تور دوفرانس را بالای سر ببرد، در مورد مسیری که شروع کرده و حالا به پیراهن طلایی تور تبدیل شده در گفت وگویی اعلام کرد:«سالهای زیادی از روزی‌که دوچرخه سواری را شروع کردم گذشته و تلاش بی وقفه ای داشته ام. خیلی ها در سیسیل به من کمک کردند تا به اینجا رسیدم.» این روزها نیبالی با پیراهن طلایی تور از همه جا پیام‌های تبریک زیادی دریافت می‌کند، ولی درمورد این موفقیت بزرگ می‌گوید:«من فقط می‌خواهم با عملکرد خوبم دیگران را خوشحال کنم و جبران زحماتی را که کشیده‌ام بکنم. دنبال این نیستم که یک افسانه یا قهرمان بزرگ باشم.»


4334325
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است