ورزشی 17:13 - 05 خرداد 1399
قائم مقام باشگاه نساجی می‌گوید هزینه انجام پروتکل مقابله با کرونا در لیگ برتر بسیار بالاست و فدراسیون باید به باشگاه‌ها در این زمینه کمک کند.

سیف‌الله‌پور: فدارسیون پولش را بدهد هر روز تست می‌دهیم/ باید کنار هتل‌ چادر بزنیم

ایزد سیف‌الله‌پور، قائم مقام باشگاه نساجی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جواب تست اعضای تیم ما منفی بود و مورد مشکوکی هم دیده نشد. خوشبختانه تمرینات را هم شروع کردیم و پروتکل‌ها را هم رعایت می‌کنیم.

او درباره هزینه‌هایی که باشگاه‌ها باید برای انجام تست کرونا طبق پروتکل پرداخت کنند هم گفت: دوستان فرمودند هر پنج روز یک بار تست بگیریم. هزینه هر بار تست ۲۵ میلیون تومان می‌شود. ما یک بار تست دادیم. ایفمارک، کمیته پزشکی، فدراسیون فوتبال هزینه‌ها را پرداخت کنند اصلا هر روز تست بگیرند. ما نداریم که بدهیم. اسپانسر ما یک هواپیمایی است، الان که پروازها نیمه تعطیل هستند از کجا این هزینه‌ را پرداخت کنیم. فدراسیون می‌گوید هر پنج روز یک بار تست بدهید، چرا ما باید این هزینه را بدهیم؟ مگر این در قرارداد آمده؟ ما همین که خرج روزمره‌مان را تامین و تیم را راهی مسابقات کنیم، هنر کرده‌ایم.

قائم مقام نساجی اضافه کرد: ما باشگاه خصوصی هستیم، شاید باشگاه‌های دولتی داشته باشند و از جیب دولت بهترین دستگاه ضد عفونی را می‌خرند. "خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طلایی شدن آسان بود." فدارسیون و دولت به ما کمک بلاعوض کنند و بگویند هر روز تست گرفته شود، ما هم می‌گوییم چشم. دوستان باید متوجه این قضیه شوند.

او ادامه داد: تیم دسته یکی که برای اعزام با اتوبوس هم به مشکل می‌خورد این هزینه را از کجا بیاورد؟ باید دروغ بگوییم؟ ما به نظر فدارسیون کمک کند ما هر روز تست می‌دهیم. ما می‌خواهیم تست بدهیم اما از سری بعد پولش را از کجا بیاوریم؟

قائم مقام نساجی درباره تک نفره بودن اتاق‌های هتل برای اردو هم گفت: می‌گویند باید اتاق‌ها تک نفره باشد و هواپیما چارتر باشد. شهر قائمشهر که یک هتل دارد که اگر کل اتاق‌هایش را هم در اختیارمان بگذارد، باز هم در هر اتاق سه نفر حضور دارند. سوال من این است در شهرهایی مثل قائمشهر، سیرجان، جم و مسجد سلیمان چه کار باید بکنیم؟ با این وضعیت باید مثلا همزمان در سه شهر ساری، قائمشهر و بابلسر اتاق رزرو کنیم و برای بازیکنان در شب مسابقه به صورت اینترنتی جلسه بگذاریم. اول ببینید راهکار وجود دارد بعد حرف بزنید.

سیف‌الله‌پور با کنایه اظهار کرد: احتمالا باید اطراف هتل چادر هم بزنیم و بعضی بازیکنان را به آن‌جا بفرستیم. اسم این مسابقات را باید بگذارند فوتبال با طعم ترس و لرز.

او ادامه داد: ما مخالف این‌ها نیستیم ولی این راهش نیست. اگر قرار است بازی برگزار شود ابزارش را در اختیارمان بگذارید. ما اولین تیمی بودیم که به دستور فدراسیون تست کامل پزشکی گرفتیم. از یک گروه پزشکی استفاده کردیم که خود فدراسیون معرفی کرده بود ولی ۲۵ میلیون تومان آن هم هر پنج روز یک بار مگر شوخی است؟ هزینه‌اش را بدهند ما هر روز تست می‌دهیم.

انتهای پیام


10546047
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشتی گیر کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق شد سهمیه المپیک پاریس را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش قایقرانی ایران در ماده کایاک ۲۰۰ متر قهرمانی آسیا به مدال برنز رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است