استانی 09:45 - 07 بهمن 1398
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:
ایسنا/کردستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای رسیدن به اهداف خود باید اراده مردم را مورد هدف قرار دهد و در ارزیابی عملکرد هم باید بر مخاطب زوم کند.

اراده مردم زمینه ساز تبیین معارف وحیانی در جامعه است

حجت الاسلام احمد حاتمیان امروز دوشنبه (۷بهمن ماه) در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، نهادی حاکمیتی است و مستقیماً زیر نظر نهاد رهبری فعالیت های خود را ادامه می‌دهد و بر همین اساس نگرش های مختلفی را تحت پوشش قرار می دهد.

وی افزود: این سازمان نه تنها قشر متدین جامعه بلکه با آحاد جامعه سروکار دارد و خروجی آن تربیت دینی جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: از جمله رسالت های تبلیغات اسلامی تبیین معارف وحیانی است که برای این تبیین باید معارف وحیانی را از عقلانیت به باور ایمانی رساند و در نتیجه به اخلاق و رفتار تبدیل کرد.

وی ادامه‌داد: سازمان تبلیغات اسلامی برای رسیدن به اهداف خود باید اراده مردم را مورد هدف قرار دهد و در ارزیابی عملکرد هم باید بر مخاطب زوم کند لذا باید ابتدا نیازها و سوالات اساسی مخاطب را در جامعه مشخص کند. و سپس با رعایت اقتضائات زمان و مکان و با ابزار ایده آل به جامعه تزریق کند.

حجت الاسلام حاتمیان عنوان کرد: در این راستا از فرهنگیان و مجموعه فعالان حوزه دین دعوت می شود و با تعامل و هم اندیشی با دستگاه های استان به شکل تشکیل یک جبهه فرهنگی واحد و نظامند از مجموعه انسان های دینی و مذهبی فعالیت خواهیم کرد.

وی افزود: استان کردستان به شدت به فعالیت های قرآنی علاقه مند است و در صدد اجرای برنامه های مختلف با رویکرد جدید در این راستا هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: عقلانیت در برنامه های فرهنگی و گریز از مطالب بی اساس و خرافات از دیگر رویکردهای سازمان است چرا که باید نورانیت دین برای جامعه مشخص شود که در این زمینه باید بتوانیم دینی را در جامعه تبیین کنیم که هم در حوزه نگرش و علم و هم در حوزه رفتار بر پایه خرد و عقل استوار باشد.

وی افزود: پرهیز سازمان تبلیغات اسلامی از ورود به جریان ها و احزاب سیاسی خاص از جمله رویکردهای اصلی این نهاد است چرا که رسالت اصلی آن تبیین دین و پیروی از فرامین رهبری است.

ادامه دارد...


10364241
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است