استانی 10:01 - 06 مرداد 1394
ارومیه؛
فرماندار مهاباد از اعزام کاروان راهیان نور مهاباد از اواسط مردادماه سال جاری خبر داد.

اعزام کاروان راهیان نور درمهاباد به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ارومیه؛ جعفر کتانی اظهار داشت: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور از اواسط ماه جاری در مهاباد آغاز و طی آن کاروان‌های راهیان نور به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به تعداد افرادی که در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: بنا داریم امسال تعداد افراد بیشتری در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنوبی کشور اعزام کنیم.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه علاوه بر اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنوب کشور، زائرین به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور نیز اعزام می‌شوند، از اعزام زائرین به سردشت و پیرانشهر خبر داد.

وی با بیان اینکه امسال 360 نفر از مردم مهاباد به شهرهای سردشت و پیرانشهر اعزام خواهند شد، ادامه داد: این کاروان‌ها در دو مرحله اعزام و از مناطق جنگی سردشت و پیرانشهر بازدید می‌کنند.

کتانی از اسکان زائرین راهیان نور شمال‌غرب کشور در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل وجود ظرفیت اسکان در شهرستان مهاباد، تعدادی از زائرینی که از شهرهای شمالی، شرقی و ... به مناطق جنگی سردشت و پیرانشهر اعزام می‌شوند در مهاباد اسکان می‌یابند.

وی از پیش‌بینی اسکان 100 هزار نفری راهیان نور به این شهرستان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: هشت آسایشگاه اسکان زائرین مناطق جنگی در مهاباد وجود دارد که احداث دو آسایشگاه نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/پ


6821309
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است