ورزشی 14:29 - 02 اسفند 1396
مالک ثروتمند تاتنهام در حال حاضر در یک کشتی مجلل زندگی می‌کند.

مالک تاتنهام روی کشتی مجلل زندگی می‌کند/ قارون روی آب

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، باشگاه تاتنهام چند سال است که خود را به عنوان یکی از قدرت‌های اروپا نشان داده است. امضای قرارداد لوکا مودریچ و گرت بیل (بازیکنان سابق تیم انگلیسی) با رئال مادرید، حضور مائوریسیو پوچیتنو در تاتنهام و بازیکنانی همچون هری کین، دلی الی و سون هیونگ‌مین به خاطر وجود جو لوییس است. مالک ثروتمند بریتانیایی به نوشته فوربس ۴.۵ میلیارد پوند دارایی دارد و پنجمین فرد ثروتمند انگلیس محسوب می‌شود. جایگاه او در جهان ۲۶۹ است.

لوییس در شرق لندن در سال ۱۹۳۷ متولد شد. او در ۱۵ سالگی درس خواندن را رها کرد تا در کافه خانوادگی‌شان کار کند. مالک تاتنهام به عنوان ظرف شور و پیشخدمت شروع به کار کرد و روزانه شش پوند دستمزد می‌گرفت. لوییس زمانی که وارد تجارت شد کافه خانوادگی‌شان را به یک مرکز پذیرایی در تمام منطقه متروپولیتن لندن تبدیل کرد. سپس رستوران‌های زنجیره‌ای با نام تاویستاک بانکتینگ در همه لندن گسترده شد. بهترین رستورانش نورثهامبرلند گرند بود که این رستوران مجلل به توریست‌های آمریکایی اختصاص داشت. مالک تاتنهام وارد صنعت توریسم شد و علاوه بر  تشکیل چند تور فروشگاه‌هایی برای تهیه سوغاتی ایجاد کرد.

لوییس در سال ۱۹۷۹ کمپانی‌اش را به ارزش ۳۰ میلیون پوند فروخت و سپس به باهاما نقل و مکان کرد. مالک تاتنهام در بهشت مالیاتی به تجارت ارز روی آورد. او از طریق بورس توانست آینده درخشانی برای خود رقم بزند. با این حال مهم‌ترین اتفاق در پیشرفتش بهره گیری از بلک ونزدی بود که توانست با جورج سورس سرمایه‌گذار همکاری کند. او در رابطه با پایین آمدن ارزش پوند در بازار جهانی ریسک و شرط بندی کرد و میلیون‌ها دلار از طریق این معامله به دست آورد. همچنین در سال ۱۹۹۵ از این ترفند برای پسو مکزیک بهره برد. لوییس که در سال ۱۹۷۵ گروه تاویستاک را بنیانگذاری کرده بود در ENIC (کمپانی سرمایه‌گذاری ملی انگلیس) رشد پیدا کرد و از این طریق توانست در سال ۲۰۰۱ تاتنهام را بخرد. با حضور مالک بریتانیایی همه چیز در باشگاه عوض شد و این تیم با وجود این که هنوز جامی به دست نیاورده است اما به عنوان یک مدعی رقابت می‌کند.

لوییس خیلی کم در ورزشگاه وایت هارت لین دیده می‌شد و حتی پس از انتقال بازی‌های تاتنهام به ومبلی این حضور کمرنگ‌تر شد. او بیشتر وقتش را در دفتر خصوصی‌اش می‌گذارند. این دفتر در کشتی مجلل AVIVA III واقع است که در ساحل باماها لنگر انداخته است. کشتی لوییس در سال ۲۰۰۷ توسط شرکت آلمانی Abeking & Rasmussen ساخته شد و ۱۱۲ میلیون پوند ارزش دارد. در واقع کشتی او قصری روی آب است.

انتهای پیام


9686392
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است