استانی 12:58 - 29 فروردین 1398
فرماندار قرچک با بیان اینکه پروژه مترو در دشت ورامین منتفی شده است، گفت: مترو قرار نیست به این شهرستان برسد.

فرماندار قرچک: مترو قرار نیست به این شهرستان برسد

بهمن خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: قرچک از شهرستان‌های تازه تأسیس استان تهران است و در ورودی دشت ورامین واقع شده و با توجه به نزدیکی به تهران پتانسیل خوبی در حوزه‌های مختلف دارد.

فرماندار قرچک افزود: طی این سال‌ها مهاجرت از سایر استان‌ها و شهر تهران به قرچک زیاد بوده و باعث شده اقوام مختلف در آن مستقر شوند و قرارداد ۷۵۰ واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه آب و فاضلاب شهرستان قرچک از مطالبات مهم مردم است که ساخت آن از سال ۹۴ آغاز شده است، گفت: نزدیک ۴۰ میلیارد تومان برای شبکه جمع آوری فاضلاب و خط انتقال آن تا کنون هزینه شده است و هیچ مشکلی در حوزه آب شرب شهری در قرچک نداریم.

فرماندار قرچک در ادامه با بیان اینکه پروژه مترو در دشت ورامین منتفی شده است، اظهار کرد: در سال ۸۵ مصوبه‌ای اخذ شد تا شرکت متروی تهران زمین‌های در امتداد راه‌آهن را برای استفاده مردم دشت ورامین به ایستگاه مترو تبدیل کند، اما بعدها این مصوبه با پیگیری راه و شهرسازی لغو شد و اداره کل راه‌آهن، شش ریل باس در مسیر تهران به گرمسار تأمین کرده که از قرچک نیز عبور می‌کند و قرار است تعداد ریل‌باس‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام


10106120
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است