استانی 09:13 - 29 آذر 1393
معاون استاندار تهران:
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله سیدعلی غیوری گفت: آیت‌الله غیوری عالمی مجاهد، پارسا و یار صدیق امام(ره) و رهبری بود.

آیت‌الله غیوری عالمی مجاهد، پارسا و یار صدیق امام(ره) و رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت‌الله جمالی‌پور در پی درگذشت آیت‌الله سیدعلی غیوری نماینده ولی فقیه در شهرستان ری و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت این عالم مجاهد و جلیل‌القدر را تسلیت گفت.

معاون استاندار تهران در این پیام آورده است: رحلت عالم مجاهد و مبارز نستوه ابوالشهید حضرت آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در شهرستان ری و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی موجب تاسف و تاثر همه دوستداران انقلاب، امام(ره)، مقام معظم رهبری، مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان ری شد.

وی بیان داشت: حضرت آیت‌الله غیوری عالمی مجاهد و پارسا بود که در طول دوران مبارزه با رژیم ستم‌شاهی از یاران صدیق حضرت امام(ره) بود و پس از پیروزی انقلاب نیز در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگرهای متعدد نقش بارز و حساس ایفا کرد.

جمالی‌پور در بخش دیگری از این پیام آورده است: بدون شک ملت عزیز ایران اسلامی و مردم شهیدپرور شهرستان ری به‌واسطه نگرش اجتماعی، اخلاق‌مدارانه و نوع دوست این عالم مجاهد که در عرصه حمایت از محرومان و مستمندان پیشتاز بود خدمات این یار صدیق امام(ره) و مقام معظم رهبری را از یاد نخواهند برد.

فرمندار ویژه شرستان ری در بخش پایانی این پیام تاکید کرد: اینجانب رحلت این عالم ربانی و نستوه را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و علمای معزز و بیت شریف و مکرم وی و همچنین مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان ری تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوندمتعال برای آن‌ مرحوم علو درجات و رحمت واسعه را مسئلت می‌کنیم.

به گزارش فارس، آیت‌الله سیدعلی غیوری صبح روز پنجشنبه بر اثر ایست قلبی‌ دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.


5451400
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است