استانی 15:28 - 02 تیر 1397

سهم اعتبارات صندوق توسعه ملی برای آبخیزداری خراسان جنوبی آب رفت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا امیرحسنخانی پیش از ظهر شنبه در شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های استان بیان کرد: باید دلایل جذب نکردن اعتبارات از سوی برخی مدیران، احصاء و بررسی شود.

وی خواستار پیگیری جذب اعتبارات توسط مدیران شد و اظهار کرد: مدیرانی که در تهران پیگیری‌های بیشتری برای جذب دارند، موفق تر هستند.

امیرحسنخانی با اشاره به بودجه صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح آبخیزداری بیان کرد: سهم خراسان جنوبی در ابتدا ۲۵ میلیارد تومان بوده که به ۱۸ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر اساس شنیده‌ها قرار است این میزان هم به ۱۵ میلیارد تومان کاهش یابد که باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی به شدت نیازمند این اعتبارات است، اظهار کرد: بحران بی‌آبی و کمبود آب مهم‌ترین و اولین دغدغه مردم و مسئولان است.

امیر حسنخانی با بیان اینکه سهم خراسان جنوبی در صندوق توسعه ملی برای اجرای این طرح قابل‌قبول نیست، افزود: باید با در نظر گرفتن وسعت و شرایط استان، این سهم افزایش یابد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از تودیع و معارفه ها در استان، بیان کرد: متأسفانه مدیریت استان و شهرستان‌ها مشکل دارد.

وی با بیان اینکه تغییر پست فرمانداران به مدیرکل و سپردن شهرستان به سرپرست قابل‌قبول نیست، گفت: استاندار نباید به راحتی به برخی از نظرات غیر کارشناسی شده تن دهد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان از مدیریت غیر کارشناسی شده رنج می‌برد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح انتقال آب از عمان بیان کرد: این طرح در مجلس شورای اسلامی مطرح‌شده و باعث شده خراسان جنوبی بیشتر دیده شود.

امیرحسنخانی با بیان اینکه باید محرومیت‌های خراسان جنوبی دیده شود، گفت: از یک سال گذشته قرار بود رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برای محرومیت‌زدایی به خراسان جنوبی سفر کند که هنوز محقق نشده است.


9819776
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است