استانی 17:50 - 10 شهریور 1393
مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری آمل خبر داد
مسئول کمیته اموربانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل از برگزاری همایش زنده پوشش اسلامی - ایرانی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش پوشش اسلامی - ایرانی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صدیقه حق‌شناس عصر امروز در جلسه بررسی برگزاری همایش زنده پوشش اسلامی ایرانی در این شهرستان که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و فرماندار ویژه آمل همراه بود، با بیان اینکه امروزه دختران جوان در بحث حجاب آگاهی‌های چندانی ندارند، اظهار داشت: بیشتر آگاهی‌های این دختران در مقوله حجاب به صورت تقلیدی، سنتی و خانوادگی است.

وی با تأکید بر اینکه بانوان و دختران ما در جامعه حجاب را به عنوان یک استدلال و انتخابی نپذیرفتند، عنوان داشت: به منظور آگاهی‌بخشی پوشش حجاب صحیح و سالم در این شهرستان با کمک مسئولان دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های فرهنگی برای دختران در نظر گرفته است.

حق‌شناس با اشاره به اینکه یکی از این برنامه‌های فرهنگی اجرای همایش زنده پوشش اسلامی ایرانی در آمل است، افزود: این همایش با ارائه الگوی پوشش نسل جوان در عین جذابیت لباس برای حفظ پوشش حجاب به صورت صحیح و سالم برگزار می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه امروزه در ترویج فرهنگ‌های حجاب برخوردهایی در مقابله بدحجابی به صورت افراط و تفریط وجود دارد، اذعان داشت: شیوه نادرست این رفتارها سبب فرار دختران از اخلاق‌ها و رفتارهای درست شده است.

این مسئول متذکر شد: با همکاری اتاق اصناف آمل از مزون‌های طراحی لباس با پوشش اسلامی شهرستان آمل برای برگزاری این همایش دعوت شد تا طرح‌ها و مدل‌های پوشش اسلامی خود را به نمایش بگذارند.

حق‌شناس با بیان اینکه در این همایش 50 نوع مدل با پوشش اسلامی ایرانی به نمایش گذاشته می‌شود، تصریح کرد: بانوان آملی در این همایش با 40 نوع مدل مانتو و 10 مدل انواع مقنعه و چادر آشنا می‌شوند.

مشاور فرماندار ویژه آمل برگزاری این همایش را در تاریخ 27 مهرماه سال‌ جاری مصادف با روز خانواده در سالن همایش دانشگاه شمال خبر داد و گفت: در این همایش علاوه بر به نمایش گذاشتن مدل‌های پوشش اسلامی بانوان و دختران جوان آملی می‌توانند از مدل‌های مورد علاقه خود خریداری کنند.


4621295
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است