گوناگون 18:57 - 14 شهریور 1394
دبیر کل فدراسیون فوتبال بالاخره سکوتش را در قبال حرف های کارلوس کی‌روش و انتقادهای او از شرایط تیم‌ملی شکست و در این باره اظهارنظر کرد.

سرمربی تیم والیبال هم می تواند کارهای "کی روش" را بکند

به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، علیرضا اسدی گفت که کی‌روش پیش از تمدید قرارداد شرایط ایران را می‌ دانسته و حالا هم دقیقا باید بگوید که از چه چیزی ناراضی است.



* کفاشیان که معمولا از رفتارهای کی‌روش حمایت می‌ کرد، مدتی است که از او انتقاد می‌ کند. از نظر شما دلیل این موضوع چیست؟

من در جریان نیستم و بهتر است این موضوع را از خود آقای کفاشیان سوال کنید چون ایشان دلیل رفتارهایش را بهتر از هر کسی می‌ داند. اتفاقا آقای کفاشیان آستانه تحملش بسیار بالاست و معمولا مدیری نیست که علیه کسی موضع بگیرد ولی چیزی که در رابطه دو طرف باعث احترام می‌ شود رعایت کردن حدود است و من فکر می‌ کنم وقتی یکی از دو طرف از حدود خود خارج شود، با واکنش هایی همراه می‌ شود.



* از نظر شما چرا کی‌روش همیشه از شرایط کار در تیم‌ملی ناراضی است؟

شاید برای خیلی ها انتقادهای کی‌روش عادی شده باشد، اما برای من اینطور نیست. ایشان باید برای نارضایتی هایشان متر و معیاری داشته باشند و بگویند به این دلیل من ناراضی هستم. نکته مهم این است که ایشان زمانی که قبول کرد کارش را در تیم‌ملی ادامه بدهد، شرایط را می‌ دانست و حالا دقیقا باید بگوید چرا از این شرایط ناراضی است.



* کی‌روش در این مدت به تدارکاتی تیم‌ملی و البته امکانات نامناسب کمپ انتقاد داشته است. شما به او حق می‌دهید؟

درست است ما زمین چمن ویمبلی نداریم اما مگر در سال های گذشته شرایط ما با گذشته فرق کرده است. در گذشته و زمانی که خود من بازی می‌کردم شرایط زمین خاکی را داشت. در سال های قبل از کی‌روش هم شرایط کمپ بسیار بدتر از حالا بود. الان زمین کمپ چمن خوبی دارد ضمن اینکه ما همه امکانات را برای تیم‌ملی فراهم کرده ایم. این تیم بدون مشکل به سفرهای خارجی می‌رود، هتل 5 ستاره را در اختیار تیم‌ملی قرار داده ایم و من فکر می‌ کنم همه شرایطی که در بضاعتمان بوده را برای او فراهم کرده ایم.



* اما کی‌روش در بخشی از صحبت هایش و بعد از بازی با گوام از تجار داخل ایران و خارج ایران خواست که به تیم‌ملی کمک کنند. به نظر شما این درخواست معقول است؟

معلوم است که درحیطه وظایف کی‌روش نیست که درباره این مسائل صحبت کند. این موضوع به کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برمی گردد و شما شک نکنید که آنها باید این کار را انجام بدهند. فکر نمی‌ کنم به کی‌روش ارتباطی داشته باشد که در این باره اظهارنظر کند.



* ظاهرا از دخالت های کی‌روش حسابی عصبانی هستید.

ناراحتی من کاملا طبیعی است. اگر من در کار کی‌روش دخالت کنم، مگر ایشان ناراحت نمی‌ شوند؟ طبیعی است که وقتی من هم می‌ بینم که کی‌روش در کاری که به او مربوط نیست دخالت می‌ کند، حسابی ناراحت می‌شوم و این یک مساله طبیعی است.



* برای مقابله با این موضوع چرا راه حلی دارید؟

من نباید با این موضوع مقابله کنم، آقای کفاشیان باید این کار را انجام بدهد که این کار را کرده است و اعتراضش را نشان داده است. من با این موضوع مشکل دارم که سرمربی تیم‌ملی از رسانه ها استفاده کند و مثل همیشه نسبت به شرایط اعتراض داشته باشد. مگر سرمربی والیبال که موفق شده تیم را به جمع 8 تیم برتر دنیا برساند، مشکل ندارد؟ فکر می‌ کنید او بلد نیست که از رسانه ها استفاده کند؟ چرا کسان دیگر این کارها را نمی‌ کنند؟ این ها مسائلی است که سرمربی تیم‌ملی باید در مورد آن توضیح بدهد.



* فکر می‌ کنید می‌ شود مشکلات تیم‌ملی را حل کرد؟

ما هر امکاناتی را که در اختیار داشته ایم، در طبق اخلاص گذاشته ایم. به هر حال اگر ما امکانات رئال مادرید و بارسلونا را داشتیم و شرایط فوتبالمان شبیه آنها بود، صددرصد الان بازیکنانی در این تیم ها داشتیم و قطعا من اسدی الان دبیرکل فدراسیون نبودم و کسی در حد سپ بلاتر این سمت را داشت. شرایط همین است و باید با آن کنار بیاییم./ورزش سه/110


7011379
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است