ورزشی 22:14 - 29 اردیبهشت 1401
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: وقتی مقابل سپاهان بازی می‌کنید باید حواستان در طول 90 دقیقه به بازی باشد.

به‌روزرسانی/سیدعباسی: زورمان به سپاهان نرسید/بگیر و ببندها تاثیرش را در شهرخودرو گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، داود سیدعباسی در نشست خبری بعد از شکست مقابل سپاهان، اظهار داشت: در دقایقی از بازی تمرکز خودمان را از دست دادیم، تا وقتی گل اول را خوردیم خوب مقاومت می‌کردیم. نیمه دوم هم خوب شروع کردیم اما پشت هم گل‌های بدی خوردیم. وقتی مقابل سپاهان بازی می‌کنید باید تمام 90 دقیقه را حواستان باشد.

سرمربی شهرخودرو افزود: بزرگترین مشکل ما خودمان هستیم، امروز بدترین بازی‌مان را به نمایش گذاشتیم و فکر می‌کنم گل‌های بد دست از سرما برنمی‌دارد. فکر می‌کنم بهترین بازیکنان ایران در تیم سپاهان بازی می‌کنند و سپاهان شایسته بود تا هفته آخر برای قهرمانی بجنگد. سپاهان با بازیکنان، مربی و ساختار خوبی که دارد در کشورمان به خوبی در رقابت‌ها ظاهر می‌شود. امروز ما از روزهای خوبمان فاصله داشتیم، به تیم سپاهان و نویدکیا تبریک می‌گویم اما واقعیت این است زورمان به سپاهان نرسید. باید با واقعیت روبه‌رو شد چون اگر بخواهیم توجیه بیاوریم کار را برای خودمان سخت‌تر می‌کنیم. واقعیت داستان این است که هیچ چیز ما با سپاهان قابل مقایسه نیست اما باز هم بچه‌ها تلاش خود را کردند.

وی درباره اینکه بی انصافی است عملکرد شهرخودرو را به یک بازی محدود کنیم و شما 2 سال پیش در این تیم بودید، به اصفهان آمدید، چه اتفاقی برای شهرخودرو افتاده که قعر جدول است، تصریح کرد: قصه شهرخودرو قصه مثنوی است اگر بگویم؛ من اول فصل نبودم و اتفاقاتی که نیم فصل اول افتاد من در جریان نبودم اما شما عقب برگردید می‌بینید چه اتفاقاتی برای شهرخودرو افتاد؟ کاملاً مشخص است، دوستان کارشناسی کنند، تیمی که در لیگ 2 فصل خوب را سپری کرد. سیر نزولی از ابتدای این فصل مشهود بود اتفاقاتی که افتاد و بگیر و ببندها تاثیر خود را گذاشت.

ادامه دارد...


11566977
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سه آزادکار و دو فرنگی کار ایران رقبایشان را در رقابت‌های کشتی کسب سهمیه المپیک در قرقیزستان شناختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه فوتبال انگلیس از تغییر نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مائول نویر دروازه بایرن مونیخ موفق شد در بازی مقابل آرسنال برای پنجاه و هشتمین بار در لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالک باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم و عملکرد سرخپوشان تبریزی در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سه امتیاز بازی فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند و تلاش می‌کنیم با تمرکز کامل به این سه امتیاز دست پیدا کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال کشورمان نخستین دیدار خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ را با پیروزی مقابل افغانستان پشت سر گذاشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا و پژمان درستکار به عنوان برترین مربی سال آسیا انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم شانس برد پرسپولیس نسبت به صنعت نفت روی کاغذ بیشتر است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بانوی ملی پوش اسکیت هنری گفت: رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (پنج شنبه) در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است