استانی 21:28 - 09 فروردین 1394
بخشدار جلیل‌آباد:
بخشدار جلیل‌آباد گفت: کنترل ساخت و سازها در ایام نوروز ادامه دارد.

کنترل ساخت و سازها در ایام نوروز ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، بخشداری جلیل‌آباد شهرستان پیشوا همزمان با آغاز سال جدید در حال اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در راستای خدمات‌رسانی به مردم و میهمانان نوروزی است.

 الله‌بخش حبیبی، بخشدار جلیل‌آباد اظهار داشت: همزمان با طلیعه بهار طبیعت با تعامل و همکاری مسئولان ادارات و نهادها، در حال اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در بخش جلیل‌آباد می‌باشیم.

وی به بازدید مستمر از سطح بخش و روستاها و کنترل منظم ساخت و سازها اشاره کرد و گفت: در تعطیلات نوروز با تشکیل تیم‌های بازرسی به کنترل ساخت و سازها در سطح بخش و روستاها پرداخته تا ضمن صیانت از اراضی کشاورزی از تخلفات احتمالی پیشگیری به‌عمل آید.

حبیبی با اشاره به برپایی پایگاه‌های نوروزی، اظهار داشت: با استقرار این پایگاه‌ها با همکاری جمعیت هلال احمر و اورژانس در ورودی جلیل‌آباد و همچنین توزیع بسته‌های فرهنگی سعی در ارائه خدمات مطلوب و معرفی هر چه بیشتر این منطقه داشته‌ایم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه روستاهای بخش جلیل‌آباد جاذبه‌های گردشگری زیادی را در دل خود جای داده‌اند، بیان داشت: با توجه به بافت سنتی روستاها و پتانسیل‌های موجود در آن‌ها، اهتمام جدی در راستای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این بخش در دستور کار است.

حبیبی بازدید از خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های خود در ایام نوروز ذکر کرد و گفت: شهدای انقلاب، بهاری را برای ما به ارمغان آوردند که هیچ‌گاه پاییزی نخواهد داشت و همزمان با نوروز، ضمن دیدار با خانواده معزز آن بزرگواران، یاد آنان را زنده نگه داشته و تجدید پیوند با آرمان‌های پاک آنان کرده‌ایم.

بخشدار جلیل‌آباد با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با رهبری‌های پیامبرگونه خود هر ساله با مشخص کردن خط مشی‌ها، چشم‌انداز روشنی از مسیر را برای همگان ترسیم می‌کنند و امسال نیز که به «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شد با یاری خداوند متعال شاهد صمیمیت و همدلی هر چه بیشتر بین دولت و ملت خواهیم بود تا ضمن دست یابی به آرمان‌های مشترک پیش رو، همچنان شاهد اقتدار ایران عزیز اسلامی در تمام عرصه‌ها باشیم.


6111913
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است