استانی 12:29 - 30 دی 1398
دبیر ائتلاف پیروان ولایت قزوین:
ایسنا/قزوین دبیر ائتلاف پیروان ولایت قزوین با اشاره به اینکه نتیجه شهادت سردار سلیمانی منجر به خروج آمریکا از منطقه و در نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهد شد، گفت: بعد از مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی دیدگاه کسانی که بدبینانه به شهادت و ترور سردار نگاه می‌کردند تغییر کرد و فهمیدند که نه تنها شعله مقاومت در منطقه کمرنگ نشده بلکه بر سرعت و قدرت آن افزوده خواهد شد.

بر سرعت و قدرت مقاومت در منطقه افزوده شده است

محمدحسین شفیعی‌ها، دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: ضرورت رشد و ترقی هر مملکتی وجود وحدت است، اگر مردم می‌خواهند به قله‌های موفقیت دست یابند راهی جز طی کردن این مسیر ندارند.

وی افزود: البته ضرورت وجود وحدت در جامعه به معنای یک‌گونه اندیشیدن و یک نوع شدن نیست بلکه در هر جامعه‌ای گروه‌های مختلف فکری می‌توانند حضور داشته باشد، وحدت زمینه ایجاد هم‌افزایی بین دیدگاه‌های مختلف برای رسیدن به مکاتب بلند است.

شفیعی‌ها با تأکید بر اینکه حفظ وحدت در همه اوقات ضرورت دارد، بیان کرد: در شرایط کنونی جامعه بعد از شهادت سردار سلیمانی و پاسخی که به پایگاه آمریکایی در عراق وارد کردیم، در تقابل جدی با آمریکا قرار گرفته‌ایم حفظ وحدت بسیار ضروری است.

وی تأکید کرد: بیش از ۷۰ سال بود که کسی جرئت نگاه چپ به آمریکا را نداشت اما جمهوری اسلامی ایران این فضا را در هم شکست و به دنیا اثبات کرد می‌توان در مقابل قلدری افراد متکبر و مستکبر ایستاد و به آن‌ها ضربه سختی زد.

لزوم هم‌افزایی جریان‌های فکری مختلف در جامعه

این فعال سیاسی عنوان کرد: همه جریان‌ها و گروه‌های مختلف در جامعه باید به یک هم‌افزایی مشترک برسند و آرامش روحی و فکری را در جامعه‌ایجاد کنند تا در بستر این هم‌افزایی زمینه آگاهی‌بخشی به مردم برای انتخاب درست نمایندگان مجلس یازدهم ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا هنگام اقدام جنایت‌گونه خود در به شهادت رساندن سردار سلیمانی فکر می‌کرد که با این اقدام جریان مقاومت دلسرد می‌شود و زبانه آن در منطقه خاموشی می‌شود اما آنچه در عمل اتفاق افتاد عکس تصور آمریکا بود.

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین بیان کرد: شاهد این مدعا تشییع باشکوه و بی‌نظیر و معجزه گون شهید سلیمانی و همراهانش در کشور عراق و شهرهای مختلف کشورمان بود که برخی آمارها از حضور نزدیک به ۲۵ میلیون شرکت‌کننده در این مراسم‌ها حکایت دارد و این آمار از زبان خود دشمنان نیز اعلام شده است.

وی بیان کرد: این استقبال مردم و حضور گرایش‌های مختلف در مراسم تشییع پیکر شهید مقاومت سردار سلیمانی نشان داد مسیر مقاومت استوارتر و محکم‌تر از گذشته قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد و امروز دشمنان متوجه شده‌اند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

 شفیعی‌ها در پایان با اعلام اینکه نتیجه شهادت سردار سلیمانی منجر به خروج آمریکا از منطقه و در معرض نابودی قرار گرفتن رژیم اشغالگر قدس خواهد شد، خاطرنشان کرد: این معنا در میان کسانی که بدبینانه به موضوع شهادت و ترور سردار سلیمانی نگاه می‌کردند نیز دیده می‌شود زیرا بعد از مراسم تشییع پیکر این شهید مقاومت دیدگاه آن‌ها تغییر کرد و فهمیدند که نه تنها شعله مقاومت در منطقه کمرنگ نخواهد شد بلکه سرعت و قدرت آن افزوده خواهد شد.

انتهای پیام


10353917
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است