ورزشی 22:54 - 09 آبان 1393
تبریز - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: فدراسیون فوتبال اگر واقع بینانه عمل کند نباید اجازه دهد بازی تیم های تراکتور و استقلال در تبریز بدون تماشاگر برگزار شود، چون این بازی مهمترین بازی لیگ ایران است.

رسول خطیبی جمعه شب در کنفرانس خبری بعد از پیروزی تیمش بر گسترش فولاد، از رای کمیته انضباطی برای محرومیت تراکتور از حضور تماشاگرانش در بازی خانگی انتقاد کرد و افزود: امروز که بازی ها از صدا و سیما پخش نمی شود اگر هواداران را نیز از حضور در ورزشگاه ها محروم کنیم، ظلمی مضاعف به تماشاگران انجام شده است.



وی دیدار امروز تراکتورسازی با گسترش فولاد را یکی از بازی های خوب لیگ برتر برشمرد و اظهار کرد: هدف اصلی ما در این بازی رسیدن به گل در نیمه نخست بود که خوشبختانه در ابتدای این دیدار دو گل زودهنگام به ثمر رساندیم و با خیالی راحت تر به ادامه بازی پرداختیم.



خطیبی اضافه کرد: در هر حال تراکتور به لحاظ داشتن مهره های تاثیرگذار، تجربه و هواداران قابل قیاس با گسترش فولاد نیست و نتیجه ای که حاصل شد، منطقی بود.



وی با اشاره به اینکه بازیکنان تراکتورسازی در این دیدار با تعصب خاص و با تمام وجود بازی کردند، گفت: ما در این بازی مثل بازی با سایپا در جام حذفی بازی کردیم اما در آن دیدار توپ های ما گل نمی شد که در این بازی از فرصت ها به بهترین شکل استفاده کرده و به سه امتیاز مهم دست پیدا کردیم.



خطیبی ابراز امیدواری کرد گسترش فولاد در ادامه رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند و از رسانه های گروهی درخواست کرد از هر دو تیم تبریزی حمایت های لازم را انجام دهند.



وی از بین رفتن برخی شایعات پیرامون دو تیم تراکتور و گسترش را یکی از مزیت های دربی تبریز عنوان کرد و گفت: متاسفانه تعدادی از رسانه ها از مدت ها قبل شایعاتی را ساخته و پرداخته کرده بودند که در این بازی همگان دیدند که هیچ مساله حاشیه ای بین مربیان دو تیم نیست.



خطیبی درباره ضربه پنالتی توسط ادینهو گفت: پنالتی زن اول تراکتورسازی ایران پوریان است اما در این دیدار به دلیل خروج ادینهو از شرایط اضطراب ناشی از گل نزدن تصمیم گرفتم وی پشت توپ بایستد.



دیدار تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز با نتیجه 3 بر 1 به نفع سرخپوشان تراکتورسازی پایان یافت.



تراکتورسازی با این برد 27 امتیازی شد و همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی ماند و گسترش فولاد نیز با یازده امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت.



تراکتورسازی در هفته چهاردهم روز جمعه آینده در تبریز میزبان استقلال تهران است و گسترش فولاد روز پنج شنبه در تهران به مصاف پرسپولیس می رود.



7236/587

انتهای پیام /*


5085121
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است