سیاسی 06:55 - 03 آبان 1393
سرکرده تروریست جیش العدل در گفتگو با شبکه العربیه تاکید کرد که حصر سران فتنه نشانه نبود آزادی سیاسی در ایران است و به همین دلیل بهترین روش مبارزه با جمهوری اسلامی مبارزه مسلحانه است و مسئله حصر نشانه درستی اقدام مسلحانه است.

موضع گیری صلاح الدین فاروقی نسبت به حصر موسوی و کروبی

 

به گزارش جام نیوز به نقل از جهان، صلاح الدین فاروقی رهبر گروهک تروریستی "جیش العدل" از گروه های منشعب شده از گروهک عبدالمالک ریگی در گفتگوی رپرتاژی با شبکه العربیه به بیان دیدگاه های این گروه و علل اقدامات تروریستی پرداخته است.

 

وی در گفتگو با شبکه العربیه که سالهاست تریبون گروه های تروریستی شرق کشور تبدیل شده است مدعی شد که با گروه هایی همچون القاعده و داعش ارتباط ندارد و به دنبال تبدیل شدن نظام ایران به یک نظام فدرالی هستند.

 

سرکرده این گروه که از زمان تاسیس جیش العدل تا کنون شهروندان زیادی را به شهادت رسانده در ادعایی خنده دار گفته که تعرض به حقوق بی گناهان را حرام می داند ولی "فعالیت مسلحانه را بهترین و موثرترین راه" برای مبارزه با جمهوری اسلامی می داند.

 

سرکرده تروریست جیش العدل که تا کنون شهروندان فراوانی را در جنوب شرق تنها به جرم شیعه بودن به شهادت رسانده در اقدامی فرار به جلو به العربیه گفته است: ما با هیچ اقلیت مذهبی جنگی نداریم!

 

وی در سخنانی قابل تامل برای اثبات وجود ظلم در ایران به حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ اشاره می کند و در این مصاحبه اعتراف می کند که با گروه های سیاسی و احزاب و تشکل های ایرانی مخالف جمهوری اسلامی ارتباط نزدیکی دارد.

 

فاروقی در ادامه در اظهاراتی قابل تامل، شورش های خیابانی فتنه گران را در سال ۸۸ «فعالیت مدنی» نامیده و حصر سران فتنه را نشانه نبود آزادی سیاسی در ایران عنوان می کند و تاکید می کند که به همین دلیل بهترین روش مبارزه با جمهوری اسلامی مبارزه مسلحانه است و مسأله حصر نشانه درستی اقدام مسلحانه است.

 

گفتنی است، در حوادث سال ۸۸ و به خصوص پس از هتک حرمت امام حسین(ع) در روز عاشورای آن سال، عبدالمالک ریگی با صدور بیانیه ای از فتنه سبز و اقداماتشان اعلام حمایت کرد و تاکید کرد که حاضر است به اعضای جنبش سبز برای عملیات خرابکاری در ایران آموزش تروریستی و بمب گذاری بدهد.

 

لازم به ذکر است به شهادت رساندن چهار نفر از ماموران انتظامی در سیستان و بلوچستان در روزهای اخیر، آخرین اقدام تروریستی جیش العدل در جنوب شرق بوده است.

 


5029658
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است