استانی 13:40 - 07 بهمن 1398

عقب‌ماندگی در روند اجرای پروژه سبزه‌میدان مشهود است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حمیدی ظهر دوشنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: روند عملیات اجرایی پروژه سبزه‌میدان به گونه‌ای است که تا به امروز شاهد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی این پروژه که یکی از انتظارات دیرینه مردم این شهر است، هستیم.

وی یکی از مشکلاتی اصلی پروژه بزرگ سبزه‌میدان را که باعث به وجود آمدن عقب‌ماندگی در این طرح شده است را مربوط به جابه‌جایی تاسیسات برق دانست و افزود: باوجود اقداماتی که تا به امروز در این زمینه انجام شده، اما کماکان شاهد وجود تعارضاتی در این طرح هستیم.

حمیدی با یادآوری اینکه دو پست شمالی و ضلع جنوب‌غربی از جمله مشکلات این بخش به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: بعد از بررسی‌های به عمل آمده هزینه‌ای که برای جابه‌جایی پست برق تعیین شده، مبلغی به میزان ۳ میلیارد تومان بود، هر چند تا به امروز زمین مناسبی برای این منظور پیدا نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از نقاط قوت این طرح، این است که به لحاظ مالی عقب‌ماندگی نداشته و تا به امروز ۷ میلیارد تومان از کل مبلع به پیمانکار پرداخت شده است، ادامه داد: اگر بخواهیم طبق روندی که پیش‌بینی شده است، پروژه‌ها را پیش ببریم، مقداری از پارکینگ‌ها را از دست خواهیم داد.

حمیدی از پیش‌بینی بودجه ۵۴۵ میلیارد تومانی برای شهرداری زنجان در سال آینده خبر داد و در خصوص طومار مربوط به پارکینگ کردن طبقه منفی سبزه‌میدان، خاطرنشان کرد: معتقدیم اگر بخواهیم به این طومار تن دهیم، به این معنی است که ایجاد ترافیک در مرکز شهر منجر به ایجاد ترافیک خواهد شد.


10364972
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است