استانی 13:40 - 23 مرداد 1399
ایسنا/سمنان در آیینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مدیر جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان معارفه شد.

معرفی مدیر جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان/ خداحافظی با پیرچه بعد از 39 سال

در این آیین ضمن تقدیر از خدمات پیرچه، مدیر سابق نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان، حجت الاسلام فاطمی نیا به عنوان مدیر جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان معارفه شد.

مدیر جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه نماز یکی از ارکان اساسی دین مبین اسلام است گفت: خداوند بهترین اشخاص را متولی امر نماز قرار میدهد و از خدا خواستم تا ما را از نمازگران واقعی قرار دهد.

وی امامان جمعه را پناه مردم برشمرد و اظهار کرد: سنگرهای سیاسی نماز جمعه رساترین و بلیغ ترین سنگر حفظ ارزش‌ها و تبیین اصول راهبردی اصول اسلامی ما است.

فاطمی‌نیا خاطرنشان کرد: تبعیت ما در تمامی مباحث و موارد و جایگاه ها ، تابع مقام معظم رهبری بوده و سیاست‌های ایشان را الگوی خود قرار می دهیم و از آن تخطی نخواهیم کرد.

وی به تمجید از فعالیت‌های فرهنگی و خیرخواهانه در دوره شیوع کروناویروس پرداخت و گفت: در بحث کرونا نیز همدلی ها، وفاق ها، کمک های مومنانه و مساعدت هایی که از سوی ائمه جمعه صورت گرفته جای تقدیر دارد.

پیرچه، مدیر سابق نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان نیز با بیان اینکه بالغ بر ۳۹ سال در این مسئولیت و برپایی هرچه بهتر نماز جمعه، در خدمت به مردم استان بودم ادامه داد: در این دوران تلاش شد تا از تمام ظرفیت های موجود در نماز جمعه برای پیشبرد اهداف سازمانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استفاده شود.

وی با بیان اینکه در این دوره  در ۸ نقطه استان توانستیم احداث و راه اندازی مصلاهای نماز جمعه را آغاز کنیم افزود: تا به امروز بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای این مصلی‌ها هزینه شده است.

پیرچه اضافه کرد: مصلاهای نماز جمعه از ۵ تا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که انشالله در آینده نیز با همکاری همگان، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از تمامی مصلاهای نماز جمعه سراسر استان باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از جمله اقدامات نو آورانه ای بود که در طول مدت خدمت در این مسند، به انجام رسید افزود: میز خدمت نیز از دیگر خدماتی بود که با مساعدت و همکاری شخص استاندار، در نمازهای جمعه سراسر استان راه اندازی شد. همچنین در بحث رزمایش مواسات و کمک مومنانه نیز با تبدیل تهدید ویروس به فرصت خدمت به مردم، ائمه جمعه حضوری ارزشمند و موثر داشتند.

انتهای پیام


10665555
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است