استانی 08:03 - 05 تیر 1401

دستگاه قضا با متخلفین کالاهای غیر استاندارد برخورد کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری عصر شنبه در نخستین جلسه شورای استاندارد قم در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد با انتقاد از برخی کالاهای غیر استاندارد در بازار اظهار داشت: برخی از محصولات با آلیاژی تولید می‌شود که استحکام لازم را ندارد که این امر خسارت‌ها و هزینه‌هایی را برای مردم به دنبال دارد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هماهنگی دستگاه‌ها در راستای نظارت بر استفاده از محصولات استاندارد بیان داشت: در این بخش دستگاه‌هایی همانند صمت، نظام مهندسی، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و سایر نهادها می‌توانند با برقراری ارتباط لازم با یکدیگر در راستای استفاده از محصولات استاندارد نظارت داشته باشند.

ذوالنوری عنوان داشت: محصولات کشاورزی ما نیز باید دارای استانداردهای لازم باشند و در مدت اخیر شاهد بودیم که برخی کشورها که بسیاری از کالاهای آنان استاندارد نیز محصولات کشاورزی ایران را به دلیل بیش از اندازه بودن سموم کشاورزی در آن به کشور مرجوع کردند.

وی تاکید کرد: در زمینه محصولات کشاورزی و مواد غذایی نیازمند اعمال استانداردهای لازم داریم و انتظار می‌رود دستگاه قضائی نیز در برخورد با متخلفین در این عرصه وارد میدان شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در این زمینه مجلس شورای اسلامی نیز می‌تواند با اصلاح قانون هزینه تخلف برای افراد را بالا ببرد تا استانداردهای لازم رعایت شود.


11604937
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است