فرهنگی‌هنری 15:52 - 05 خرداد 1395
رمانده دانشکده دافوس سپاه در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: عملیات بیت‌المقدس در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس برگ زرین و درخشنده‌ای است که هرگز فراموش نخواهد شد.

عملیات بیت‌المقدس نظام اسلامی را برای صدها سال بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، سردار بهرام حسینی مطلق، فرمانده دانشکده دافوس سپاه در دانشگاه امام حسین(ع) در تجمع بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان املش که در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس برگ زرین و درخشنده‌ای است که هرگز فراموش نخواهد شد و نظام اسلامی را برای صدها سال بیمه کرده است.

وی افزود: فتح خرمشهر که حاصل عملیات بیت‌المقدس بود عزت ملت ایران را بیشتر و کشورمان را عزیزتر و مدیریت و تدبیر رهبری امام راحل را به جهان و جهانیان ثابت کرد و این درست در زمانی اتفاق افتاد که خیلی‌ها باور نداشتند که تفکر امام و مدل ولایت فقیه در اداره کشور بتواند نتیجه دهد و کشور را اداره کند.

فرمانده دانشکده دافوس سپاه گفت: امام راحل پس از خیانت بنی‌صدر رئیس جمهور وقت که منجر به عزل و فرار وی شد، در حالیکه در داخل کشور با انواع توطئه‌های داخلی و عملیات‌های تروریستی منافقین مواجه بودیم فرماندهی کل قوا را برعهده گرفت و ارتش و سپاه و بسیج را منسجم و آماده دفاع در برابر ارتش بعث عراق کرد و از جمله این عملیات‌های غرورآفرین بیت‌المقدس بود که در سوم خرداد سال 61 منجر به آزادی سازی خرمشهر شد.

سردار حسینی مطلق گفت: در عملیات بیت‌المقدس علاوه‌ بر فتح خرمشهر و آزادسازی 5000 کیلومتر از خاک کشور و نزدیک به 20 زهار اسیر از دشمن و ساقط کردن بیش از 50 فروند از هواپیمای دشمن، حزب‌الله لبنان تشکیل شد که در نتیجه آن رژیم اشغالگر قدس که سرمست از پیروزی بود پس از شکست سخت مجبور به عقب نشینی از جنوب لبنان شد.

فرمانده دانشکده دافوس سپاه بیان کرد: روحیه ایثار و فداکاری و شهادت طلبی رزمندگان دوران دفاع مقدس، امروز به جوانان و مردم سایر کشورهای دنیا به ویژه کشورهای منطقه سرایت کرده و می‌بینیم که در عراق، افغانستان، یمن، سوریه و لبنان و فلسطین چگونه مردم در برابر همه قدرت‌های استکباری دنیا و صهیونیست‌ها ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند و این همان است که امام راحل فرمود «ما در جنگ انقلاب اسلامی را به جهان صادر کردیم».

وی یادآورشد: ما در عملیات بیت‌المقدس یک فرهنگ تولید کردیم و این فرهنگ را به دنیا صادر کردیم و این فرهنگ امروز در کشورهای منطقه کارساز شده است و امروز هیچ خطری مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی را تهدید نمی‌کند و درگیری ما با دشمن به هزاران کیلومتر آن سوی مرزهای کشور منتقل شده و دشمن هم زمین گیر و فلج کرده‌ایم.

انتهای پیام


7924957
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمّد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است