ورزشی 12:09 - 30 فروردین 1400
عضو تیم ملی ریکرو بانوان گفت: هر چند کرونا شرایط سختی را برای ورزشکاران ایجاد کرده است، اما اردوی تمرینی ترکیه تجربه خوبی برای کمانداران بود.

نعمتی: اردوی ترکیه تجربه خیلی خوبی بود

به گزارش ایسنا، زهرا نعمتی در خصوص اردوی ترکیه و آخرین وضعیت تمرینی کمانداران اظهار کرد: اردوی ترکیه از جهاتی خیلی خوب بود، با حضور در این اردو، ما یک تمرین تدارکاتی قبل از مسابقه داشتیم و در شرایط خوبی با رقبا دست و پنجه نرم کردیم. در این اردو ۵ کشور اروپایی به همراه ترکیه که در واقع رقیبان اصلی ما محسوب می‌شوند، حاضر بودند.

وی افزود: کمانداران ایران در این اردوی تمرینی و تدارکاتی خیلی خوب کار کردند. چند بار رکوردهای خوبی داشتیم که فکر می‌کنم اوج عملکرد ورزشکاران کشورمان بود.

نعمتی همچنین درباره شرایط خودش در اردوی تمرینی و تدارکاتی ترکیه گفت: شرایطم خیلی خوب بود و رکوردهای خوبی را به ثبت رساندم که راضی کننده بود. حتی در یکی از مسابقه که برگزار شد، نفر اول شدم و سایر کمانداران نیز رتبه‌های خوبی را به دست آوردند به طوری که در پسران، صادق اشرفی اول شد و میلاد وزیری و رضا شعبانی به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

عضو تیم ملی ریکرو بانوان با بیان این که اردوی ترکیه، تجربه خیلی خوبی برای کمانداران بود، خاطرنشان کرد: البته در روز مسابقات به دلیل باد شدیدی که وجود داشت، نتایج کسب شده نسبت به تمرینات متفاوت بود و شرایط برای کمانداران سخت شد. خود من نیز به دلیل شرایط سختی که پیش آمد، کارم به چالش کشیده شد. در مجموع اردوی خیلی خوبی بود و بعد از مدت ها تواتستیم عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهیم. 

نعمتی در پایان گفت: به اعتقاد من اردوی ترکیه شرایط سختی در بحث کرونا بود و رعایت پروتکل‌ها به گونه ای است که تمرکز ورزشکاران به هم می‌ریزد و کمانداران شرایط جدیدی را تجربه می‌کنند، البته لازم بود که چنین شرایطی را تجربه کنیم. امیدوارم که بتوانیم این تجربیات را در مسابقات بعدی به کار بگیریم.

انتهای پیام


11031925
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است