اقتصادی 08:57 - 12 بهمن 1393
شرکت مایکروسافت با هدف جذب بیشتر کاربران تلفن‌های همراه هوشمند به عرضه برخی از محصولات خود به صورت رایگان اقدام کرده است.

عرضه نرم‌افزارهای رایگان مایکروسافت به کاربران

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مایکروسافت در تازه‌ترین اقدام خود محصولات محبوبی همچون نرم افزار وورد، اکسل و پاورپوینت را به طور رایگان در اختیار کاربران تلفن‌های اندرویدی قرار داد.

مایکروسافت در همین حال نرم افزار محبوب آوت‌لوک ایمیل خود را برای کاربران تلفن‌های همراه هوشمند آیفون و همچنین تبلت‌های آی‌پد به بازار عرضه کرد.

مایکروسافت امیدوار است این اقدام بتواند به جذب میلیون‌ها کاربر محصولات شرکت اپل کمک کند.

اقدامات تازه مایکروسافت در راستای سیاست‌های اعلام شده ساتیا نادلا، مدیر عامل این شرکت بوده است که گفته بود با تمام قوا درصدد جذب کاربران تلفن‌های همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت مایکروسافت تحت رهبری مدیر عامل جدید در ماه مارس سال 2014 اقدام به عرضه نسخه لمسی رایگان نرم افزار آفیس برای کاربران آیپد کرد.

انتهای پیام


5746444
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: انسداد محور‌های شریانی و غیر شریانی بر اثر سیل در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۰ محور رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی از صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گاز‌های همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: تا پایان امسال مشعل‌های گازی واحد‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، قرار است هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» متوسط قیمت کالا‌های خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور– فروردین ۱۴۰۳ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵۰۰۰ میلیارد تومان اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته‌ی دوم اردیبهشت نیز ۵۰۰۰ میلیارد تومان دوم نیز تزریق شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر نفت در امور گاز با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابربدهکاران، این موضوع را اقدامی مهم برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و رفاه عمومی دانست.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شرکت هواپیمایی کشوری گفت: از ابتدای اعزام زائران حج عمره تا به امروز بیش از ۱۵۰۰ نفر به سرزمین وحی اعزام شدند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نشست کمیته مشترک حمل‌ونقل جاده‌ای ایران با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم همکاری‌های بین دو کشور در تهران امضا شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: با انتشار گزارش ماهانه و گزارش‌های سالانه شرکت‌ها، تحلیل خوبی از عملکرد آنها در دسترس بازار برای تصمیم گیری قرار می‌گیرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است