اجتماعی 06:45 - 11 اسفند 1393
ساعت24- دو برادر که نقشه خودکشی‌شان را کشیده بودند سرانجام با شلیک گلوله به زندگی خود پایان دادند.

خود زنی دوبرادر به مرگ ختم شد



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل ازمشرق، نیمه‌های شب آخرین روز بهمن ماه امسال با فوریت‌های پلیسی ١١٠ فرماندهی انتظامی دامغان تماس گرفته شد و ماموران در جریان کشف دو جسد در حوالی روستای اگره سمنان قرار گرفتند.





پیکر بی‌جان دو پسر جوان در حالی که هر دو از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند نخستین صحنه‌ای بود که ماموران با حضور در محل با آن روبه‌رو شدند. با آغاز تحقیقات از صحنه جرم مشخص شد دو چوپان پس از دیدن اجساد با پلیس تماس گرفته‌اند. آنها به ماموران گفتند که در ٢٠٠ متری محل کشف اجساد، یک دستگاه خودروی وانت مزدا دیده‌اند که بدون سرنشین در کنار جاده رها شده است.



همزمان با انتقال اجساد به پزشکی قانونی، بازرسی از خودروی مزدا آغاز شد که در جریان آن ماموران موفق به کشف هویت دو مقتول شدند. ماموران که برای انجام تحقیقات بیشتر هر دو چوپان را به پلیس آگاهی منتقل کرده بودند به سرعت روند بازجویی از آنها را به راه انداختند. یکی از چوپانان در جریان بازجویی‌ها گفت: من داشتم از محل رد می‌شدم که با یک خودروی مزدا مواجه شدم. وقتی داخل آن را نگاه کردم کسی در آن نبود. چند قدم برنداشته بودم که دو جوان را دیدم که روی زمین افتاده‌اند. وقتی متوجه شدم که آنها زنده نیستند با پلیس تماس گرفتم.

 

این در حالی بود که ماموران موفق شده بودند در بازرسی از صحنه جرم، یک قبضه سلاح شکاری را در شیار کوهی در همان حوالی کشف کنند. اسناد هویتی کشف شده از داخل وانت مزدا نیز نشان می‌داد که خودرو متعلق به مقتولان است و آنها دو برادر مازندرانی هستند که خانواده‌شان در سمنان زندگی می‌کنند. به این ترتیب تحقیقات از خانواده آنها آغاز شد و مسیر بررسی‌ها تغییر یافت. پدر مقتولان به ماموران درباره آنها گفت: دو پسر من چند وقت پیش با چاقو رگ دست خود را زده بودند که من و مادرشان به موقع رسیدیم و آنها را که خون زیادی هم از دست داده بودند به بیمارستان بردیم.

 

اما روز حادثه نمی‌دانم چه شده است. همزمان یکی از چوپانان در تحقیقات پلیسی به مخفی کردن سلاح شکاری در شیار کوه اعتراف کرد و گفت: روز حادثه این دو برادر پیش من آمدند و سلاح شکاری‌ام را به همراه چهار گلوله خریدند. وقتی آن ساعت شب داشتم از آنجا رد می‌شدم اجسادشان را دیدم. با پلیس تماس گرفتم و همزمان سلاح را در شیار کوهی مخفی کردم. اظهارات چوپان و خانواده مقتولان و گزارش پزشکی قانونی بیش از هر چیزی فرضیه خودکشی را تایید می‌کرد. در گزارش پزشکی قانونی آمده بود که هر دو برادر به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر کشته شده‌اند و شلیک گلوله از طرف یکی از آنها انجام شده است.

 

این در حالی بود که آثار بریدگی عمیق چاقو نیز روی مچ دست هر دو برادر دیده می‌شد. سردار محمدرضا میرزایی، فرمانده انتظامی سمنان در شرح شب حادثه گفت: تحقیقات تخصصی پلیس نشان داد که در شب حادثه مقتولان پس از تهیه یک قبضه سلاح شکاری، به جاده دامغان رفته و پس از پیاده شدن از خودرو، برادر ٣١ ساله ابتدا با شلیک گلوله به سر برادر ٣٤ ساله‌اش به زندگی او پایان داد و و سپس به سر خود نیز شلیک کرد و کشته شد.



به این ترتیب با تایید فرضیه خودکشی، پرونده برای سیر مراحل پایانی در اختیار کارآگاهان انتظامی دامغان قرار گرفت.

 

2019


5953591
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک جرم شناس به پلیس پیشنهاد کرد تا در راستای افزایش بازدارندگی مجازات مجرمان، دوره‌های آموزش و چک لیست‌هایی را برای ماموران میدانی خود پیش‌بینی کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر تعاون گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌ها تامین شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر تعاون گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌ها تامین شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: نجاتگران این جمعیت به بیش از ۱۰ هزار نفر خدمات امدادی ارائه کردند و ۱۲۵۱ نفر را اسکان اضطراری دادند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد، تسهیلات درمانی در نظر گرفته شده در مصوبه تعرفه‌های درمانی سال ۱۴۰۳ توسط دولت را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان که در اقدامی هولناک مادرش را به قتل رسانده، در حالی قرار است بزودی پای میز محاکمه بایستد که مدعی است بدگویی‌های پدرش باعث شده تا او از مادرش متنفر شود و دست به جنایت بزند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» چهار زندانی محکوم به مرگ سحرگاه چهارشنبه برای اجرای حکم در زندان قزل‌حصار پای چوبه دار رفتند، اما سه نفر از آنها با دریافت مهلت و قبول درخواست اعاده دادرسی درپرونده‌شان به سلول خود برگشتند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است