گوناگون 23:35 - 08 آذر 1394
عبدالملک تاکنون هیچ سخنی برای ترغیب مردم به مبارزه با داعش و طرد این گروه تروریستی از استان الانبار نگفته و هیچ فتوائی نیز صادر نکرده است.

پسر مخالف دولت عراق سرکرده داعش

به گزارش جام نیوز، رئیس شورای نجات الانبار در غرب عراق اعلام کرد: پسر عبدالملک السعدی روحانی مخالف دولت عراق یکی از سران داعش در شهر فلوجه است و خود عبدالملک هم تاکنون هیچگاه مردم را به مبارزه با داعش فرانخوانده است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، "حمیدالهایس"  در برنامه " اسرار آشکار " شبکه تلویزیونی سومریه گفت: من سوگند می خورم که عبدالملک السعدی هیچگاه سخنی علیه ابوبکر البغدادی سرکرده داعش به زبان نخواهد آورد.

 

 

الهایس افزود: عبدالملک تاکنون هیچ سخنی برای ترغیب مردم به مبارزه با داعش و طرد این گروه تروریستی از استان الانبار نگفته و هیچ فتوائی نیز صادر نکرده است.

 

 

رئیس شورای نجات الانبار همچنین حزب اسلامی را به همدستی با داعش در تصرف شهر موصل مرکز استان نینوا متهم کرد و گفت: حزب اسلامی سال 2014 که داعش به شهر موصل و استان الانبار حمله کرد، از نیروهای پلیس خواست که از جنگیدن با نیروهای این گروه تروریستی امتناع کنند.

 

 

الهایس افزود: حزب اسلامی و شوراهای نظامی که در الانبار، موصل و صلاح الدین تشکیل شدند، عامل خرابی های استان های سُنی نشین هستند.


7447171
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است