استانی 09:46 - 30 مهر 1393
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به مصوبات هیئت دولت در سفر به مشهدمقدس، از توجه ویژه ریاست‌جمهوری به مناطق ویژه اجتماعی خبر داد.

تاکید هیئت دولت ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی است

"مسیح‌الله سلطانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، اظهار کرد: خوشبختانه در سفر هیئت دولت به استان خراسان‌رضوی شاهد آن بودیم که دولت به بحث مناطق ویژه اجتماعی و حاشیه‌نشینی ورود پیدا کرده و اقدام برای ساماندهی ساکنان این مناطق را در زمره برنامه‌های خود قرار داده است.

این مسئول افزود: با توجه به این موضوع، امیدواریم که در سفر ریاست‌جمهوری به استان، شاهد برنامه‌ریزی و رایزنی جهت ساماندهی مناطق ویژه اجتماعی در خصوص زمینه‌های مختلف ورزشی، بهداشتی، درمانی و ارایه حداقل خدمات رفاهی به ساکنان این مناطق باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های عنوان شده در سفر ریاست‌جمهوری صد درصد پیگیری خواهد شد، ادامه داد: توجه به درمان آسیب‌دیدگان اجتماعی مثل افرادی که با مسایلی از قبیل اعتیاد، سرطان و بیماران خاص درگیرند از جمله مطالبات مهم حوزه اجتماعی استانداری به شمار می‌رود و مشکلات این قشر به سمع و نظر هیئت دولت خواهد رسید.

سلطانی تصریح کرد: از جمله این اقدامات تلاش برای بازدید ریاست‌جمهوری از انجمن‌های خیریه‌ای مانند مهرانه و درخواست برای ورود دولت به این حوزه و دریافت اعتبارات دولتی است، چرا که تشکل‌ها و انجمن‌های خیریه در صورت تخصیص اعتبار بیشتر و حمایت دولت، می‌توانند اقدامات چشم‌گیری در راستای ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی داشته باشند.

انتهای پیام


5010310
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است