فرهنگی‌هنری 09:07 - 06 آذر 1393
یزد- ایرنا- یکی از یادگار دوران دفاع مقدس گفت: بسیجیان با تمام قدرت و توان برای دفاع از ارزشهای انقلاب ایستاده اند.

به گزارش ایرنا سردار محمد رضا فلاح زاده عصر چهارشنبه در همایش بزرگ بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: بسیجیان ادامه دهندگان راه شهدایی هستند که برای دفاع از ارزش های اسلامی مردانه جنگیدند.



فلاح زاده تصریح کرد : بسیجیان در طول انقلاب همواره نشان دادند که پیرو ولایت بوده و در تحقق منویات رهبری برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.



استاندار سابق یزد خاطر نشان کرد: همه بسیجیان وایثارگران در عملیاتهای پیروزمدانه دوران 8 سال دفاع مقدس حماسه آفریدند.



این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نسل جوان امروزباید راه شهدا را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب تحت فرماندهی معظم کل قوا ادامه دهد.



وی بابیان اینکه دستگاههای فرهنگی و روحانیان وهمه اقشار مردم باید در راستای مبارزه باجنگ نرم دشمن تلاش مضاعف کنند افزود: برگزاری همایش بسیجیان ، یادواره شهدا ، فراهم کردن برنامه جذاب برای جوانان و حضور جوانان درنمازهای جماعت بهترین مبارزه باجنگ نرم دشمن است.



فلاح زاده توطئه های اقتصادی را یکی از حربه های دشمن و استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: بهترین مبارزه با توطئه های دشمن تلاش کردن در زمینه ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری ترسیم فرمودند است .



وی بهترین اقتصاد مقاومتی را سرمایه گذاری دربخش تولید ، کار آفرینی ، ایجاد اشتغال مولد ، اصلاح الگوی مصرف ، توسعه صنایع دستی و گردشگری درمناطق مستعد ، توسعه کشاورزی با تغییر الگوی کشاورزی ، توسعه علم دانست و تصریح کرد: با این راهکارهها می توانیم کشور را بسازیم. ک/2



7539/ 650

انتهای پیام /*


5281416
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است